کد خبر : 1748754 | 23 فروردين 1400 ساعت 19:20 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان 0- گل گهر 2؛ پیروزی با طعم انتقام و اعتراض

گل گهر موفق شد با نتیجه دو بر صفر حریف خود در هفته بیستم لیگ برتر را شکست دهد.

پیکان 0- گل گهر 2؛ پیروزی با طعم انتقام و اعتراض

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پیکان و گل گهر در دور رفت لیگ برتر، یک پدیده جدید را به فوتبال ایران معرفی کرد؛ نادر محمدی، اوت انداز تیم پیکان که در آن دیدار گل دوم و پیروزی بخش تیمش را از روی پرتاب اوت وارد دروازه حقیقی کرد و به یکی از سوژه های جذاب لیگ بیستم شد. بعد از گذشت 15 هفته، دو تیم پیکان و گل گهر امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 17:30 در تهران دیدار برگشت خود را برگزار خواهند کردند؛ شاگردان قلعه نویی موفق شدند در این دیدار که نادر محمدی برای اولین بار در ترکیب اصلی پیکان حضور نداشت، حریف خود را با نتیجه دو بر صفر شکست داده و ضمن گرفتن انتقام بازی رفت، با 29 امتیاز تا رتبه چهارم صعود کنند.

 

هفته بیستم رقابت های لیگ برتر
 چهارشنبه: 22/01/1400 ؛ ساعت: 17:30
استادیوم: شهدای شهرقدس/ بدون تماشاگر
گروه داوری: داور: میثم حیدری، کمک ها: براتعلی مولوی – ایوب غلام زاده، داور چهارم: سعید رحیمی مقدم ، ناظر: محسن ترکی

 

1590329

 

ترکیب پیکان:


علیرضا رضایی
 علی عبدالله‌زاده
آرش قادری (امیر روستایی 71)
 امیرحسین جدی
 آرمان قاسمی
 محمد خدابنده‌لو
علی قربانخانی
اسماعیل بابایی (نادر محمدی 78)
 محمدامین درویشی
 سامان فلاح

 ابراهیم صالحی (رضا حبیب زاده 78)


سرمربی: مهدی تارتار

 

1590327

 

گل گهر:


علیرضا حقیقی
 میلاد زکی پور
علیرضا ابراهیمی
 بهنام برزای
 علیرضا علیزاده
احمد زنده روح
مرتضی تبریزی
علی اصغر عاشوری (گادوین منشا 79)
سعید صادقی 
 یونس شاکری


سرمربی: امیر قلعه نویی

 

1590326

 

 

کارت زرد:

 

آرمان قاسمی 69

احمد زنده روح 73

 

شرح گل:

 

گل گهر 1- پیکان (مرتضی تبریزی 21): ارسال علی اصغر  عاشوری با یک ارسال از سمت چپ محوطه جریمه، مرتضی تبریزی را که در دهانه دروازه جای گرفته بود را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن با ضربه سینه خود توپ را به گل تبدیل کرد.

 

1590331

 

پیکان 0- گل گهر 2 (سعید صادقی 73): ارسال تند و تیز یونس شاکری از سمت راست  را علی عبدالله زاده با تکل بلند قطع کرد و این توپ در حالی که می رفت درون دروازه قرار بگیرد با دخالت سعید صادقی از خط عبور کرد  تا گل به نام بازیکن گل گهر ثبت شود.

 

1590340

 

شرح بازی:


نیمه اول: دو تیم در 45 دقیقه ابتدایی، بازی محتاطانه ای را ارائه کردند و همین موضوع باعث شد تا یک نیمه کاملا کم افت و خیز را شاهد باشیم. در طول این نیمه تنها یک موقعیت خطرناک روی دروازه ها ایجاد شد که همین موقعیت هم به تک گل تیم گل گهر انجامید؛ گلی که با اعتراض شدید پیکانی ها همراه بود. در نهایت شاگردان قلعه نویی با حفظ همین گل که در دقیقه 21 به ثمر رسیده بود، برنده راهی رختکن شوند.

 

1590330

 

در نیمه دوم بازی برخلاف تصور این تیم گل گهر بود که کار را تهاجمی آغاز کرد. شاگردان قلعه نویی در 20 دقیقه ابتدایی بازی چندین موقعیت خطرناک را روی دروازه حریف ایجاد کردند تا اختلاف را بیشتر کنند تا اینکه در دقیقه 73 توسط صادقی برای دومین بار دروازه پیکان را باز کردند. تلاش پیکان در ادامه بازی برای جبران گل های دریافتی حاصلی در پی نداشت؛ تارتار حتی در دقیقه 80 نادر محمدی را هم برای استفاده از پرتاب های اوت بلندش وارد زمین کرد اما این تدبیر هم حاصلی برای پیکان نداشت و بازی با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 51: ارسال دیدنی احمد زنده  از روی ضربه ایستگاهی را میلاد زکی پور با ضربه سری خطرناک روانه دروازه حریف کرد اما رضایی به خوبی با نوک انگشتان خود راه این توپ را بسته و آن را راهی کرنر کرد.

دقیقه 59: ارسال بهنام برزای از سمت راست را یونس شاکری با ضربه سر به سمت دروازه پیکان زد که این ضربه با اختلافی اندک راهی اوت شد.

دقیقه 65: برهم خوردن تعادل مهاجم تیم پیکان درون محوطه جریمه تیم گل گهر، باعث به وجود آمدن صحنه ای شد که پیکانی های به شدت اعتقاد داشتند که داور باید آن را پنالتی می گرفت.

دقیقه 80: شوت نادر محمدی از پشت محوطه جریمه در حالی که می رفت به یک موقعیت خطرناک تبدیل شود، توسط مدافعان گل گهر، پیش از رسیدن به دروازه بلوکه شد.

دقیقه 81: اولین پرتاب اوت بلند نادر محمدی پس از ورود به میدان را سامان فلاح با ضربه سر روانه دروازه حریف کرد که این ضربه با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در حاشیه:

 

* نادر محمدی که با پرتاب اوت خود دیدار رفت دو تیم رقم زننده پیروزی پیکان بود، به عنوان چهره شماره یک این دیدار، به دلیل مصدومیت غایب است.

* گل گهر در صورت پیروزی در این یدار 4 و پیکان 2 پله صعود خواهند داشت.

* پیکان در این دیدار با 7 بازیکن زیر 23 سال در ترکیب اصلی خود به میدان رفته است.

* باد شدیدی در ورزشگاه در حال وزیدن است که روی بازی هم تاثیر گذار است.

* با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه خالی برگزار می شود، مکالمه عوامل اجرایی بازی را می توان به راحتی از طریق پخش زنده شنید.

* بعد از گل تیم گل گهر، اعضای کادر فنی پیکان به شدت به تصمیم داور معترض بودند و اعتقادشان بر این بود که توپ به دست مهاجم تیم حریف برخورد کرده است.

* اعتراض پیکانی ها به گل تیم حریف همچنان ادامه دارد و با وجود گذشت 5 دقیقه، صدای اعتراضاتشان را می توان به خوبی شنید.

* با تداوم اعتراضات شدید مهدی تارتار، داور بازی در دقیقه 26 بازی را متوقف کرده و سرمربی تیم پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

* پیکانی ها به طور مدام از داور بازی درخواست می کنند که حواسش وقت بازی و اتلاف وقت گل گهری ها باشد.

* اعتراضات شدید از کنار زمین باعث انتقال فشار به داخل زمین شده و شاهد خشونت شدیدی در بازی هستیم.

* مهدی تارتار با توجه به شرایط بازی و نیاز به گل برای فرار از شکست، نادر محمدی را در ده دقیقه پایانی بازی وارد میدان کرد تا از پرتاب های اوت بلند این بازیکن استفاده کند.

دیدگاه‌ها