کد خبر : 1757603 | 03 خرداد 1400 ساعت 23:21 | 187.3K بازدید | 43 دیدگاه

عملکرد ضعیف حاج ملک و کمک هایش در آبادان

اشتباه بزرگ داوری؛ گل قایدی آفساید نبود (عکس)

در حالیکه تصمیم های حمید حاج ملک در آبادان باعث اعتراض استقلالی ها شده بود، کمک دوم او گل صحیح قایدی را آفساید تشخیص داد.

اشتباه بزرگ داوری؛ گل قایدی آفساید نبود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد حمید حاج ملک و کمک هایش در آبادان، شب بدی را پشت سر گذاشتند. پس از تصمیم مشکوک و سختگیرانه داور بازی در دقیقه 36 نیمه نخست و تشخیص تمارض مهدی قایدی به جای خطای پنالتی، حمید نادری کمک داور دوم این بازی مرتکب اشتباه بزرگی شد.


در دقیقه 73 این مسابقه، فرشید اسماعیلی هافبک استقلالی ها پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شلیک محکم این بازیکن را فرزین گروسیان سنگربان آبادانی ها دفع کرد که توپ برگشتی نصیب مهدی قایدی شد که مهاجم آبی پوشان با یک ضربه  توپ را وارد دروازه کرد و تلاش مدافع آبادانی ها برای جلوگیری از گل شدن این توپ بی نتیجه بود.


اما شادی استقلالی ها ثانیه های به طول نکشید چرا که حمید نادری کمک داور دوم این بازی به نشانه آفساید مهدی قایدی پرچم خود را بالا برد تا گل استقلالی ها مردود اعلام شود.


اما مرور صحنه های آهسته نشان می دهد که در لحظه شلیک توپ توسط فرشید اسماعیلی، مدافع صنعت نفت آفساید را پر کرده و مهدی قایدی از پشت مدافعین حرکت کرد و ضربه اش را وارد دروازه کرد ولی کمک داور این مسابقه به اشتباه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

 

 

 


تصمیمات تیم داوری در این مسابقه حسابی جنجال برانگیز شد. پس از اینکه حاج ملک صحنه مشکوک به پنالتی روی قایدی را تمارض تشخیص داد، در دقیقه 52 نیز قایدی پس از عبور از بغلانی، پشت محوطه جریمه سرنگون شد و در حالیکه فرشید اسماعیلی در مصافی کاملا تک به تک با گروسیان قرار گرفته بود، داور ترجیح داد بازی را متوقف کرده تا مدافع صنعت نفت را با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کند.


تصمیم حاج ملک مبنی بر ادامه ندادن بازی در شرایطی که اسماعیلی کاملا با گروسیان تک به تک شده بود، با اعتراض شدید نیمکت نشینان استقلال همراه شد. فرهاد مجیدی که سر خود را میان هر دو دستش گرفته بود، باور نداشت که داور در این لحظه آوانتاژ نداده است.


به نظر می رسد فرهاد مجیدی سرمربی استقلالی ها در پایان بازی و در کنفرانس خبری، به قضاوت حاج ملک و کمک های او حسابی اعتراض خواهد کرد.

دیدگاه‌ها