کد خبر : 1761707 | 25 خرداد 1400 ساعت 13:00 | 42.7K بازدید | 123 دیدگاه

یک ایران در تدارک جشن صعود

نظرسنجی؛ ایران- عراق را پیش‌بینی کنید

مردم ایران امشب در انتظار صعود تیم ملی فوتبال به دور بعدی مقدماتی جام جهانی هستند.

نظرسنجی؛ ایران- عراق را پیش‌بینی کنید

به گزارش "ورزش سه"، تا چند ساعت دیگر رقابت دشوار تیم ملی فوتبال برای رسیدن به دور دوم مقدماتی جام جهانی آغاز می شود و ملی پوشان ایران مقابل عراق صف‌آرایی خواهند کرد. 


تیم ملی در شرایطی بازی هایش را در بحرین پیگیری می‌کند که در دور رفت مسابقات همه بازی ها را میهمان بود و ظلم بزرگ کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران وقتی بود که میزبانی دور برگشت را از کشورمان گرفت و به بحرین اعطا کرد. با این حال دراگان اسکوچیچ و شاگردانش با انگیزه زیادی وارد مسابقات شدند و بعد از کسب 3 پیروز پرگل مقابل هنگ‌کنگ، بحرین و کامبوج حالا در تدارک مسابقه حساس با عراق هستند تا ضمن صعود به دور بعد با دست پر به ایران برگردند.


طبق برنامه از پیش تعیین شده آخرین بازی دور برگشت ایران مقابل عراق خواهد بود؛ تیمی که در دور رفت در خانه خودش دو بر یک ایران را شکست داد و حالا شاگردان اسکوچیچ انگیزه زیادی برای کسب 3 امتیاز مقابل این تیم دارند تا بتوانند در مجموع 18 امتیازی شوند و به عنوان تیم اول گروه به دور بعدی صعود کنند.

 

1612380


حریف ایران تاکنون 17 امتیاز کسب کرده و صعودش به دور بعدی قطعی شده است. آنها حتی اگر امشب بازنده هم باشند به عنوان یکی از تیم های دوم راهی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی خواهند شد.
دیدار های ایران و عراق همواره حساسیت های زیادی داشته است. دو تیم در سالیان گذشته بارها روبه روی هم قرار گرفتندو اگرچه تیم ملی برد های زیادی را مقابل کشور همسایه کسب کرده اما همیشه می‌توان گفت بازی هایش با عراق گره خورده و هواداران فوتبال خاطرات زیادی از نبردهای فوتبالی ایران و عراق دارند.  


با همه این احوال تیم ملی عزمش را جزم کرده تا گام آخر را هم در بحرین محکم بردارد و با کسب 3 امتیاز دیگر جمع امتیازاتش را به 18 برساند و صعودش را به مرحله بعدی قطعی کند.


اگرچه انتظار و پیش بینی اکثر ایرانی ها یک برد دلچسب و شیرین مقابل عراق است،اما از شما مخاطبان عزیز "ورزش سه" درخواست داریم به پیش بینی بازی ای که امشب از ساعت 21 در ورزشگاه المحرق برگزار می شود، بپردازید.


شما می توانید پیش بینی خود از بازی ایران و عراق را در بخش کامنت های همین مطلب بیان کنید تا منتشر شود.

دیدگاه‌ها