کد خبر : 1763635 | 03 تیر 1400 ساعت 19:36 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از درگیری در یونایتد؛

مورینیو، میخیتاریان و فراموش کردن اختلافات گذشته

رسانه های ایتالیایی گزارش کرده اند که پس از مشکلاتی که در اولدترافورد وجود داشت، اکنون ژوزه مورینیو و هنریک میخیتاریان روابط‌شان با یکدیگر را درست کرده اند.

مورینیو، میخیتاریان و فراموش کردن اختلافات گذشته

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو از هنریک میخیتاریان خواسته تا قراردادش با رم را تمدید کند؛ به نظر می رسد همه چیز بین سرمربی پرتغالی و ستاره ارمنی جالوروسی خوب است!

وقتی که مورینیو به عنوان سرمربی بعدی رم معرفی شد، آینده میخیتاریان در المپیکو به خطر افتاد، چرا که این دو در اولدترافورد روابط خوبی با یکدیگر نداشتند.

 

1615813

 

اما کوریره دلو اسپورت گزارش کرده است که پس از درگیری در انگلیس، این حالا دو مشکلات بین‌شان را برطرف کرده اند و مورینیو از میخیتاریان خواسته تا قرارداد جدیدی با رم امضا کند.

میخیتاریان پس از مذاکراتی طولانی و بعد از اینکه مطمئن شد مورینیو مشکلی با او ندارد، قراردادش را تمدید کرد.

میخیتاریان به خاطر درگیری که با مورینیو در منچستریونایتد پیدا کرد در سال 2018 از شیاطین سرخ جدا شد و به آرسنال پیوست.

مهاجم سابق یونایتد و آرسنال در فصل گذشته در 34 بازی لیگ 13 گل برای جالوروسی به ثمر رسانده و کمک کرد تا این باشگاه به رقابت های تازه تاسیس لیگ کنفرانس اروپا صعود کند.

کوریره دلو اسپورت گزارش کرده است که میخیتاریان درست بعد از جلسه ای که با مورینیو داشت متقاعد شد که به بازی در رم ادامه دهد.

 

1615814

 

در اولین فصل حضور مورینیو در اولدترافورد، مهاجم ارمنی به صورت مداوم باری این تیم به میدان می رفت و در فینال لیگ اروپا برابر آژاکس نیز گلزنی کرد.

میخیتاریان فصل بعد و زیر نظر مورینیو می تواند یک فرصت دیگر برای درخشش در سه نفر خط حمله جالوروسی و در ترکیب 4-2-3-1 داشته باشد، هر چند کوریره دلو اسپورت معتقد است که مورینیو همچنین می تواند از این مهاجم همه فن حریف به عنوان مهاجم نوک نیز استفاده کند.

 

 

 

دیدگاه‌ها