کد خبر : 1776979 | 08 شهریور 1400 ساعت 22:17 | 9.3K بازدید | 3 دیدگاه

دل مان برای هواداران تنگ شده است؛

حیدریه: فولاد در هر سه جام مدعی است

مدافع چپ تیم فولاد معتقد است که تیمش در هر سه جام پیش رو مدعی است.

حیدریه: فولاد در هر سه جام مدعی است

به گزارش "ورزش سه"، وحید حیدریه، مدافع چپ تیم فولاد خوزستان پس از دو فصل حضور موفق در این تیم، قراردادش را تمدید کرد تا در لیگ بیست و یکم زیر نظر عبدالله ویسی برای سرخ پوشان خوزستان بازی کند. او در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن خوشحالی از همکاری دوباره با ویسی، تیمش را در هر سه جام مدعی دانست:

 

از نکونام و دستیارانش تشکر می کنم

 

مهمترین عاملی که باعث موفقیت تیم ما در فصل گذشته شد، همبستگی و یکدلی بود که بین بچه ها وجود داشت. ما یک تیم کاملا منسجم بودیم که توانستیم با تلاش و پشتکارمان قهرمان جام حذفی بشویم. قطعا آقا جواد در این موفقیت خیلی تاثیر گذار بودند؛ مدیریت باشگاه خیلی کمک کرد و همه بازیکنان هم قسم شدیم که یک موفقیت بزرگ را برای باشگاه فولاد کسب کرده و هواداران را خوشحال کنیم. خدا را شکر که به این هدف مان رسیدیم. جا دارد از آقای نکونام و همه همکارانشان که در دو فصل برای من و دیگر بازیکنان فولاد زحمت کشیدند تشکر کنم. 

 

فوتبال حرفه ای خودم را با ویسی شروع کردم

 

فوتبالم و به نوعی شروع کار حرفه ای خودم را زیر نظر آقای ویسی بودم. سال 90 یا 91 بود که زیر نظر آقای ویسی در تیم پیکان به بازی گرفته شدم و توانستم اولین بازی لیگ برتری ام را انجام دادم. ایشان بود که من را از تیم های پایه و تیم ملی جوانان به تیم بزرگسالان پیکان آورد. خاطرات خیلی خوبی با ایشان داشتم هر چند که پایان کارمان در پیکان در آن فصل خوب نبود. شناخت خوبی از یکدیگر داریم و خیلی خوشحالم که در این مقطع که تجربه لازم را کسب کردم، دوباره می خواهم با آقای ویسی کار کنم. امیدوارم که فصل خوبی در کنار یکدیگر داشته باشیم. یک مدیر کاربلد در باشگاه حضور یافته اند؛ سابقه آقای گرشاسبی این را نشان می دهد. خودشان قطعا آدم ورزشی هستند و من می دانم که خیلی به کشتی علاقه مند هستند. حضور چنین مدیران ورزشی خیلی می تواند به فوتبال ما کمک کند.

 

اسکلت تیم ما حفظ شده است

 

امسال حدود 70-80 درصد از بازیکنان فصل قبل مان را نگه داشتیم. این نشان می دهد که اسکلت تیم ما حفظ شده و این خیلی جای خوشحالی دارد. قطعا در هر سه جام حرف برای گفتن داریم. تلاش مان را می کنیم و زحمت مان را می کشیم. در جام حذفی مدافع عنوان قهرمانی هستیم و امیدوارم که با تلاش و ذهنیت مثبتی که کادر و مدیریت باشگاه دارند آخر فصل شاهد سربلندی فولاد باشیم و یک هدیه خوب مثل فصل گذشته به هواداران مان بدهیم.

 

دل مان برای هواداران فولاد تنگ شده است

 

دل مان واقعا برای هواداران تنگ شده و جای شان در ورزشگاه بسیار خالی است. امیدوارم که این ویروس دست از سر مردم ایران بردارد و امسال شرایط برای بازگشت آنها فراهم شود تا هر چه زودتر هواداران مان را روی سکوها ببینیم و با تشویق هایشان دلگرم شویم.

دیدگاه‌ها