کد خبر : 1777328 | 10 شهریور 1400 ساعت 17:25 | 31.3K بازدید | 2 دیدگاه

چالش جدید اسکوچیچ؛ اگه میتونی منو بگیر! (عکس)

یکی از آیتم‌های تمرینی روز گذشته ملی پوشان فعالیتی پر جنب و جوش برای فرار از دست هم‌تیمی‌ها و عبور سالم از دست آنها بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در حالی به مصاف سوریه می‌رود که بازیکنان تیم ملی اعم از لژیونر و مهره‌های لیگ برتری، با انگیزه بالا در اردو حضور دارند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا مورد توجه کادرفنی قرار بگیرند.

 

روز گذشته و در جریان تمرینی که به میزبانی ورزشگاه آزادی بزرگ شد، پس از صحبتهای چند دقیقه ای دستیار اسکوچیچ، بازیکنان تیم ملی در یک باکس مربع شکل، ماموریتی جالب را انجام دادند. در این آیتم که تمام بازیکنان در آن شرکت داشتند، یک کاور زیر شورت ورزشی آنها قرار می‌گرفت و پس از سوت همگی باید به سمت خارج از باکس می‌دویدند.

 

در عین حال که ملی پوشان برای خروج تلاش می‌کردند، باید کاور دیگر بازیکنان را هم بیرون می‌کشیدند تا خودشان برنده بازی می‌شدند. خروج با کاور به معنای پیروزی در این آیتم تمرینی و بیرون کشیده شدن آن به منزله شکست بود.

 

نکته مهم اینکه بیشتر بازیکنان تیم ملی از انجام ماموریت سربلند بیرون آمدند و به سرعت از باکس خارج شدند. پس از آن تمرین شکل جدی تری به خود گرفت و کارهای ترکیبی از سوی بازیکنان دنبال شد.

 

1639508

 

1639509

 

1639510

 

1639507

دیدگاه‌ها