کد خبر : 1791736 | 22 آبان 1400 ساعت 10:01 | 32.7K بازدید | 14 دیدگاه

سوریه با 6 غایب در برابر ایران

تیم ملی سوریه علاوه بر خربین 5 بازیکن دیگر خود را در بازی با ایران در اختیار نخواهد داشت.

سوریه با 6 غایب در برابر ایران 

به گزارش "ورزش سه"، بازی دو تیم سه شنبه هفته جاری در شهر امان اردن برگزار می شود. این ششمین بازی دو تیم در مقدماتی جام جهانی 2022 خواهد بود. در حالی که تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی را به دلیل عدم حضور خود در اردو در اختیار نخواهد داشت سوری ها هم با6 غایب در برابر ایران صف آرایی خواهند کرد که مهمترین آن عمر خربین است. 

 

اما علاوه بر خربین، ایاز عثمان، محمد حلاق و سعد احمد هم به خاطر مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی سوریه در بازی با ایران نخواهند بود. سوری ها پیش از بازی با ایران بازی سختی را در برابر عراق پشت سر گذاشتند. هم چنین اسراء حمویه حق همراهی تیم ملی سوریه در بازی با ایران را نخواهد داشت چون محروم است. محمد عثمان هم اردوی تیم ملی سوریه را ترک کرده است. 

 

سوریه با 2 امتیاز در قعر جدول گروه A مقدماتی جام جهانی قرار دارد. اگر چه شانس های این تیم برای صعود از این گروه بسیار کم است اما سوری ها اعلام کرده اند در برابرایران سعی خواهند کرد ارایه گر بازی خوبی باشند تا شکست در دور رفت بازی ها را جبران کرده باشند. سرمربی تیم ملی سوریه از فدراسیون فوتبال این کشور تقاضای پاداش 10 هزار دلاری برای برد در برابر ایران کرده است.

دیدگاه‌ها