کد خبر : 1799940 | 02 دی 1400 ساعت 17:15 | 72.3K بازدید | 27 دیدگاه

استقلال با 5 غایب مطرح راهی مشهد شد

کاروان استقلال بدون حضور 5 بازیکن مطرح خود و برای دیدار با پدیده راهی مشهد شد.

استقلال با 5 غایب مطرح راهی مشهد شد

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان استقلالی امروز پنج شنبه آخرین جلسه تمرینی خود را برای دیدار با پدیده برگزار کردند و پس از آن، کاروان آبی ها راهی فرودگاه مهرآباد شد تا راهی مشهد مقدس شده و خود را مهیای جدال فردا با این تیم کند.

 

با اعلام فهرست نفرات استقلال برای سفر به مشهد، مشخص شد که 5 نفر از بازیکنان این تیم قادر به همراهی آبی پوشان برای دیدار با پدیده نیستند. 

 

رشید مظاهری همچون دیدارهای گذشته برای هشتمین بازی متوالی نامش در لیست قرار نگرفت تا یکبار دیگر سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی به عنوان 2 سنگربان این تیم عازم مشهد شوند. البته این گلر با تجربه دچار آسیب دیدگی است و این مصدومیت همچون دیدار با نود ارومیه، مانع از حضور او در فهرست نفرات تیم مجیدی شد.

 

وریا غفوری کاپیتان استقلال که دچار مصدومیت شده بود، طی هفته اخیر به صورت انفرادی و اختصاصی تمرینات خود را برگزار کرد و در حالیکه به نظر می رسد او تیمش را در دیدار با پدیده همراهی کند، اما چنین نشد و به نظر می رسد کادرفنی استقلال برای جلوگیری از خطر تشدید مصدومیت، این بازیکن را با خود به مشهد نبرده است.

 

محمد دانشگر مدافع استقلال که اخبار ضد و نقیض زیادی درباره میزان مصدومیت او منتشر شده بود، نتوانست راهی مشهد شود. بابک مرادی دیگر غایب تیم مجیدی است که راهی مشهد نشد. او به دلیل سرماخوردگی در آخرین تمرین آبی پوشان شرکت نکرد اما در محل تمرین حاضر شده بود.

 

محمدرضا آزادی پنجمین بازیکن غایب استقلال است. نام این بازیکن در فهرست کاروان تیم به مشهد دیده نمی شود و در گزارش تمرینی که باشگاه منتشر کرده، خبری از مصدومیت او نیست و به نظر می رسد که این بازیکن به دلایل فنی از فهرست تیم خط خورده است.

دیدگاه‌ها