کد خبر : 1807231 | 08 بهمن 1400 ساعت 14:45 | 19.8K بازدید | 7 دیدگاه

جادوگری شرک است ما چطور مسلمانیم؟!

توضیح عزیزی خادم درمورد لفظ خوبان عالم

رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به شایعات ارتباط فدراسیون با جادوگر واکنش نشان داد و همچنین در خصوص معنی عبارت "خوبان عالم" توضیح داد.

توضیح عزیزی خادم درمورد لفظ خوبان عالم

به گزارش "ورزش سه"، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، در برنامه ورزش و مردم شرکت کرد و در مورد حواشی اخیر با پیمان یوسفی گفت و گو کرد. او در این مصاحبه نسبت به بحث جادوگری در فدراسیون و عبارت "خوبان عالم" واکنش نشان داد.

 

مشروح این مصاحبه را در این صفحه می‌خوانید:

 

*مگر کسی به ارتباط شخصی آدم‌ها ورود می‌کند؟!
توکل در این فدراسیون وجود دارد و فدراسیون را متهم به جادوگری کردند. جادوگری شِرک است و اینکه کسی با دیگری ارتباط دارد مگر به آن ورود می‌کنند؟ ما مسلمان و شیعه‌ هستیم و به خداوند عالم و ائمه اطهار توسل می‌کنیم و دعای خیری که گفتیم، دعای خیر مردم عزیز ما، آبرومندان و مومنان واقعی است و مگر منافاتی دارد؟ رسانه‌هایی که از پول همین مردم استفاده می‌کنند فوتبال را به جادوگری متهم‌کردند که باعث تاسف بود و ما سکوت کردیم. اصلا کلمه جادوگری شرک است و چرا با این‌ها برخورد نشد؟ خیلی سرشان را بالا گرفته بودند که دارند خط می‌کشند به چهره فوتبال.

 

* مسئولیت می‌خواستند و این حرف‌ها را می‌زدند!
خیلی‌ها دنبال یک سری منصب‌ها، مسئولیت‌ها و کارها در فدراسیون فوتبال هستند ولی فدراسیون با قدرت مسیرش را می‌رود و امروز نتیجه‌اش را می‌بینیم. فدراسیون متعلق به مردم است و جایی است که مردم از آن انتظار دارند و سرمایه اجتماعی عظیمی است و بعضی‌ها در این رسانه‌ها علیه فدراسیون مطالبی را مطرح می‌کردند و حتی اجازه پاسخگویی به همکاران ما نمی‌دادند. برخی آگاهانه دنبال این بودند که جلوی آرزوی ملت و این خاطرات خوش را بگیرند.

 

*وقت جواب دادن به حواشی "خوبان عالم" را نداشتیم
خوبان عالم شهدا، ائمه اطهار، آبرومندان واقعی و اهل بیت پیغمبر هستند؛ من بگویم بَدان عالم؟! این خیلی بد است برای ما که ادعای اسلام را داریم. امروز به شهدامان افتخار می‌کنیم که وجب به وجب این کشور به برکت خون آنها مانده و وجودمان از این‌هاست. امروز افتخار می‌کنیم در شرایط سخت معیشتی که ملت ایران در تحریم‌های ظالمانه است این پیروزی را به مردم تقدیم می‌کنیم. ما آنقدر کارهای مهم و برنامه‌ریزی داریم که جواب ندادیم. فدراسیون با شعار دانش‌بنیان و با برنامه‌ریزی آمده و امروز فوتبال آقایان و بانوانش و رده‌های مختلف را می‌بینید. هیچ‌جای دنیای اینطور برخورد نمی‌کنند. امروز تیم ملی در رنک یک آسیا است و سریع‌ترین صعود تاریخ را داشته، باید کنار هم قرار بگیریم.


*برای بازی‌های لیگ هم باید بانوان باشند
دیروز حضور تماشاگران یک اکسیژن واقعی برای ورزشگاه بود و بسیار مهم بود. دولت خیلی کمک کرد و مسئول تماشاگر ما نیستیم و سخت افزار مربوط به وزارت ورزش است. تعهدی در سال 2017 برای تیم ملی بوده که در بازی با کامبوج هم، هواداران خانم آمدند و در سال 2020 هم گفته شده که در لیگ نیز باید تماشاگران بیایند اما در دوسال گذشته به خاطر کرونا همه چیز راکد بوده. یک مشکل ما فراموشی ذات بشر است و ما میزبانی را نیز پس گرفتیم. در صورت بازگشت تماشاگران باید بانوان در ورزشگاه باشند. امیدواریم فوتبال را برای همه ببینیم و این اولتیماتومی است که فیفا داده و واقعیت را نمی‌توان کتمان کرد.

دیدگاه‌ها