کد خبر : 1812114 | 04 اسفند 1400 ساعت 11:13 | 14.9K بازدید | 4 دیدگاه

ماموریت سیدجلال یا هنانوف

پریدن با کی‌روش؛جدال سوپرمن و بتمن

در یکی از بازی های مهم هفته نوزدهم لیگ برتر امروز گل گهر در استادیوم اختصاصی خود میزبان تیم پرسپولیس خواهد بود.

پریدن با کی‌روش؛جدال سوپرمن و بتمن

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر که بعد از تعطیلات زمستانی مسابقه با فجر سپاسی و نساجی را با برد پشت سر گذاشته می خواهد به این روند ادامه دهد تا در نهایت به سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا دست یابد. به خصوص که در جام حذفی با شکست 3-1 در برابر نساجی از مسابقات کنار رفت و در آنسوی میدان هم پرسپولیس به چیزی جز پیروزی راضی نخواهد شد چون در غیر اینصورت با برد احتمالی استقلال در برابر حریف از کورس قهرمانی عقب خواهد افتاد.

 

1693743

 

برای این بازی یک بار دیگر سید جلال حسینی به ترکیب پرسپولیس بر می گردد و شاید یکی از دلایل حضورش، کی روش استنلی در ترکیب تیم حریف باشد. مهاجمی که ضربات سر خوبی به سوی دروازه حریف می زند و گاهی روی این ضربات توپ سوم های خوبی برای هم تیمی هایی خود می سازد. با حضور کی روش استنلی در ترکیب گل گهر کمی سبک بازی این تیم با دور رفت تغییر کرده و حالا در تیم امیر قلعه نویی ضربات ایستگاهی و ارسال های زودهنگام و دیرهنگام هم از کناره ها اهمیت زیادی پیدا کرده است. دیدید که در بازی با نساجی گل اول گل گهر روی ضربه ایستگاهی و توسط شایان مصلح به ثمر رسید. زمانی که همه حواس های به کی روش استنلی معطوف می شود توپ برای بازیکن دیگری ارسال می شود تا به سمت دروازه حریف ضربه بزند، این کار را شایان مصلح در بازی با نساجی به خوبی انجام داد.

ماموریت مهم سید جلال حسینی در مسابقه امروز پریدن با کی روش استنلی است تا توپ هایی که امروز به این مهاجم می رسد خراب شود. یک تیر و دو نشان؛ سید جلال هم نباید به کی روش اجازه دهد که با ضربه سر دروازه پرسپولیس را تهدید کند و هم اینکه برای هم تیمی های خود ایجاد موقعیت کند.

دیدگاه‌ها