کد خبر : 1813154 | 10 اسفند 1400 ساعت 11:59 | 55.5K بازدید | 25 دیدگاه

حالا یا حسرت!

آقای مجیدی‌، چرا دلخوری و قهر و سکوت‌؟

استقلال به حساس‌ترین مقطع فصل رسیده است. فصلی که پس از مدت‌ها علاوه بر صدرنشینی طولانی، شایستگی کسب عنوان قهرمانی را نیز داشته است.

آقای مجیدی‌، چرا دلخوری و قهر و سکوت‌؟

به گزارش ورزش سه ، آبی های پایتخت بعد از هفته ها، بالاخره مقابل نساجی در مشهد متوقف شدند. شاگردان مجیدی البته در دیداری خارج از خانه نمایش مطلوبی ارائه کردند و اگر کمی خوش شانس بودند می توانستند هر سه امتیاز دیدار هفته بیستم را نیز از آن خود کنند.
آنها در ابتدای هر دو نیمه و دقایق بسیاری از بازی، موقعیت های مناسب گلزنی ایجاد کردند اما با درخشش حقیقی موفق به باز کردن دروازه (به ظاهر) میزبان نشدند تا در نهایت امتیازات این جدال حساس بین دو تیم تقسیم و نوار پیروزی های پیاپی استقلال نیز پاره شود.

 

1695334


البته آبی های پایتخت در پایان دو، سوم از رقابت های لیگ بیست و یکم همچنان با ۴۸ امتیاز صدرنشین لیگ هستند اما هنوز ۳۰ امتیاز دست نخورده باقی مانده که بسیار تعیین کننده خواهد بود، به خصوص سه هفته‌ی پیش رو که تا پایان سال برگزار خواهند شد. بنابراین ناکامی در کسب هر سه امتیاز مقابل نساجی، اگر خیلی زود به فراموشی سپرده شود؛ صدرنشین رقابت ها می تواند روحیه خود را برای دیدارهای فوق العاده حساس پیش رو بازیابی و تقویت کند.
جدال هفته آینده برابر شاگردان امیر قلعه نویی، سپس مصاف سخت مقابل شاگردان منصوریان و در نهایت دربی تعیین کننده برابر پرسپولیس که این روزها بسیار آماده نشان داده و خود را به صدرنشینی نزدیک کرده است؛ اگر استقلال را از قهرمانی دور نکند، سال ۱۴۰۱ مسیر همواری در راه ثبات جایگاه این تیم خواهد بود.

 

1695335


شاگردان فرهاد مجیدی که تا بدین جای فصل آنقدر خوب عمل کرده اند که تساوی خارج از خانه آنها را مغموم و ناراحت می کند، اگر می خواهند صدرنشینی‌شان در نهایت منجر به قهرمانی شود، باید بتوانند خیلی زود از اتفاقات و حواشی این روزها (به حق یا ناحق) عبور کنند، نه آنکه خود به آنها بیافزایند چرا که هنوز ابتکار عمل در اختیار خودشان است.
در این بین نقش سرمربی جوان آبی های پایتخت و همکارانش بسیار پررنگ خواهد بود. مجیدی که پیش و پس از جدال برابر نساجی در مشهد حاضر نشد در نشست های خبری شرکت کند، باید بداند الان وقت مناسبی برای دلخوری، قهر، سکوت و دامن زدن به ابهامات نیست و اگر می خواهد به عنوان سرمربی، جام طلایی را در پایان فصل بالای سر ببرد، بهتر است با محبوبیت و جایگاه مناسبی که میان هواداران دارد به میدان آمده و از منافع تیمش تمام قد دفاع کند تا اینگونه بتواند اتفاقات بیرون زمین را مدیریت کنند.

 

1695336


مجیدی که در ورزشگاه امام رضا مثل همیشه در کنار خط پر جنب و جوش و با حرارت اتفاقات درون زمین را دنبال می کرد درین مقطع از فصل نیازمند روحیه ای دو چندان برای ادامه است چرا که امتیازات مهم و جدال های سرنوشت ساز در راهند. او باید بداند یکبار دیگر به امید طرفداران استقلال تبدیل شده است و این فرصت را نباید به راحتی از دست داد که اگر به جام ختم نشود قطعا به حسرت خواهد انجامید.

مهدی بشکنی

دیدگاه‌ها