کد خبر : 1815522 | 25 اسفند 1400 ساعت 09:00 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

پارس جنوبی جم – ملوان؛ به دنبال پایانی خوب

عصر امروز در شهرهای مختلف شاهد برگزاری هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور خواهیم بود. در یکی از بازی های حساس پارس جنوبی میزبان ملوان خواهد بود.

پارس جنوبی جم – ملوان؛ به دنبال پایانی خوب

به گزارش "ورزش سه"، ملوان که با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم مس کرمان و 8 امتیاز اختلاف نسبت به تیم سوم یعنی آرمان گهر حاشیه امنی برای خود ایجاد کرده به دنبال پیروزی در این بازی است تا به این روند ادامه دهد. شاگردان مازیار زارع از دو امتیاز حساسی که هفته گذشته در مصاف با رایکا آن هم در بازی خانگی ازدست دادند، ناراحت هستند و به نوعی می خواهند در مصاف با پارس جنوبی آن را جبران کنند.

پارس جنوبی شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد اما با حضور در رده پنجم جدول نشان داده یکی از تیم های خوب این فصل تا به این جای کار بوده است. این تیم از سویی انگیزه دارد با متوقف کردن صدرنشین جدول نگاه ها را از آن خود کند. ایمان رزاقی راد تیم خوبی ساخته که در صورت رفع مشکلات مالی و هم چنین تخصیص بودجه تعیین شده برای تیم در آینده می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

پارس جنوبی و ملوان؛ به دنبال پایانی خوب در سال جاری هستند، چرا که بعد از این مسابقه دیدارهای لیگ یک به خاطر فرا رسیدن سال جدید تعطیل خواهد شد. حضور محمد حسین مردامند و سیاوش یزدانی هنوز در ترکیب تیم ملوان نهایی نشده است. البته این برای تیم ملوان دغدغه خاطر نیست به این خاطر که هم اکنون تیم ملوان تنها تیم بدون شکست بازی‌ها به حساب می آید و از سویی صاحب بهترین خط دفاعی است. البته خط دفاعی مس کرمان هم عملکرد مشابهی با ملوان داشته و در 21 بازی سپری شده 8 گل خورده است.

دیدگاه‌ها