کد خبر : 1818637 | 19 فروردين 1401 ساعت 16:14 | 17.8K بازدید | 17 دیدگاه

آنچلوتی: بنزما دوست دارد با فان باستن مقایسه شود

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از دیدار تیمش مقابل ختافه صحبت‌های جالبی را درباره کریم بنزما مطرح کرد.

آنچلوتی: بنزما دوست دارد با فان باستن مقایسه شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که چهارشنبه شب یک پیروزی فوق العاده و روحیه بخش را مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد فردا شب در هفته سی و یکم رقابت‌های لالیگا به مصاف ختافه خواهد رفت و پیروزی در این بازی می‌تواند آنها را یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر کند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از این بازی گفت: "تیم هنوز در حال ریکاوری است. اما ما یک روز دیگر فرصت داریم. این بازی بسیار مهمی است. ما باید به پیروزی در بازی ها ادامه دهیم.

1704129

من از آنچه می بینم صحبت می کنم و هیچ چیز نگران کننده ای در سطح فیزیکی نمی بینم. آنچه در اطراف گفته می شود توسط افرادی است که نمی دانند واقعاً چه چیزی در تیم و تمرینات وجود دارد. من در زندگی خوش شانس بوده ام. من در یک دوره کووید داشتم و به حرف کسی گوش ندادم. مربی فقط زمانی برجسته می شود که تیم ببازد."

آنچلوتی درباره کریم بنزما: "زندگی حرفه ای او بسیار طولانی است. او به رشد خود ادامه می دهد. او در داخل و خارج از زمین، در رهبری خود پیشرفت کرده است. او شخصیت بیشتری دارد، او بیشتر یک رهبر است. مقایسه کردن خیلی سخت است. من فکر می کنم بنزما از مقایسه شدن با فان باستن خوشحال خواهد شد و مارکو از مقایسه با کریم خوشحال خواهد شد."

1703821

مصدومیت فرلاند مندی: "او نیاز به استراحت دارد. به همین دلیل تمرین نکرد. مصدوم نیست. فردا خواهیم دید که آیا او هنوز خسته است یا خیر. مشکل ما یوویچ و مچ پای اوست. هازارد خیلی خوب کار می کند."

آنچلوتی درباره جذب احتمالی هالند و به خطر افتادن جایگاه کریم بنزما: "آنچلوتی: "هالند؟ بنزما یکی از مهم ترین بازیکنان این باشگاه در آینده است و خواهد بود، مهم نیست چه بازیکنانی با او بازی می کنند."

دیدگاه‌ها