کد خبر : 1824163 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:02 | 2.2K بازدید | 1 دیدگاه

خانه تکانی در تیم ملی بسکتبال ضروری است

ایزدپناه: باید به سرمربی جدید زمان داد

سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال گفت:‌ به سرمربی جدید باید زمان داد و با گذشت چند ماه، کارایی او مشخص نخواهد شد.

ایزدپناه: باید به سرمربی جدید زمان داد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد ایزدپناه در مورد برکناری مصطفی هاشمی از هدایت تیم ملی بسکتبال ایران اظهار داشت:‌ هاشمی از مربیان نامدار و عنوان‌دار ایران است. او در این مدت کوتاه، زحمات زیادی کشید و جای تشکر دارد. او با تمام توان، تلاش کرد و نتایج معقولی گرفت.

سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در مورد انتخاب سعید ارمغانی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت:‌ سعید ارمغانی سال‌ها  در تیم ملی بوده و سال‌های زیادی هم در مجارستان به مربیگری اشتغال داشته است. او با بسکتبال اروپا به خوبی آشناست و محمد کسایی‌پور نیز می‌تواند به عنوان مربی، کمک بزرگی برای او و ارتقاء تیم ملی باشد. 

محمد ایزدپناه ادامه داد: بازی‌های تدارکاتی خوب و سطح بالایی برای تیم ملی باید در نظر گرفته شود تا نقاط ضعف تیم ملی را به کاملا آشکار کند. آمادگی بالای حامد حدادی نیز به سود تیم کلی است. بسکتبال ایران در سال‌های گذشته، تیم‌های پایه خوبی داشته و سعید ارمغانی قطعا به آنها توجه زیادی خواهد کرد تا در صورت نیاز به تیم ملی اضافه شوند.

وی تصریح کرد:‌ خانه تکانی در تیم ملی نیز ضرورت دارد و بازیکنان بالای 35 سال باید کنار بروند. این یک رسم در همه تیم‌های ورزشی است که با اضافه شدن بازیکنان جوان، باتجربه‌هایی که پا به سن گذاشته‌اند،‌کم‌کم کنار می‌روند.

ایزدپناه گفت: به مربی جدید با زمان داد و با گذشت چند ماه، کارایی او مشخص نخواهد شد. مربی جدید به چند سال وقت نیاز دارد تا تفکرات خود را پیاده کند. ارمغانی، مربی باسوادی است. من شناخت خوبی از دارم و به آینده تیم ملی امیدوارم.

دیدگاه‌ها