کد خبر : 1824297 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 21:04 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

فکر می‌کنم پنالتی‌مان گرفته نشد؛

حسینی: هنوز نمی‌دانم کدام صحنه هند است و کدام نه!

سرمربی تیم فوتبال پیکان از نمایش شاگردانش برابر شهرخودرو خراسان ابراز رضایت کرد.

حسینی: هنوز نمی‌دانم کدام صحنه هند است و کدام نه!

به گزارش "ورزش سه" بعد از تساوی 1-1 تیم فوتبال پیکان در مشهد مقابل شهرخودرو، مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و در جمع خبرنگاران مشهدی پیرامون مسابقه امروز صحبت کرد.

حسینی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش راجع به دیدار امروز گفت: فکر می‌کنم بازی بدی نبود و ما بازی را در کنترل داشتیم؛ بعد از گلی که زدیم، بازی تحت‌تاثیر قرار گرفت و احساسی شد، با این‌حال موقعیت چندانی به حریف ندادیم اما روی یک پرتاب اوت بلند گل تساوی را خوردیم.

وی افزود: در طول هفته روی این مدل پاس‌ها کار کرده بودیم اما گل خوردیم؛ در مجموع فکر می‌کنم بازی خوبی بود و هر دو تیم توانایی‌هایشان را به اجرا گذاشتند.

مجتبی حسینی با اشاره به ساختار دفاعی تیمش توضیح داد: سعی کردیم که در خط دفاعی تجمع‌مان را بیشتر کنیم، اما بعد از این‌که گل را خوردیم، بازی ریسکی شد و حریف تلاش کرد که گل دوم را بزند؛ ما می‌توانستیم در ضدحمله جبران کنیم اما نشد. با این‌حال در مجموع بایستی به بازیکنان تیم خودم خسته نباشید بگویم.

سرمربی پیکان با گلایه از عملکرد داور مسابقه گفت: تصمیم گرفته‌ام که درباره داوری دیگر زیاد صحبتی انجام ندهم، داور مسابقه امروز هم جوان بود و در یک صحنه که مربوط به تیم ما هم بود و درون محوطه جریمه حریف رخ داد، توپ به دست مدافع شهرخودرو برخورد داشت.

حسینی با توضیح قانون هند گفت: من یک تقاضا دارم و آن‌هم این است که بگویند قانون هند چیست، یک زمانی پنالتی می‌گیرند و در برخی مواقع دیگر خیر؛ قصد انتقاد از داوری را ندارم اما حداقل برای این‌که خودم مطلع شوم که بگویم چه زمانی هند گرفته می‌شود، چون در این صحنه توپ کاملاً به دست دفاع شهرخودرو خورده بود.

مجتبی حسینی در پاسخ به سوالی پیرامون جذب اوکلو گفت: این بازیکن تازه 10 روز است که به تیم آمده و باید کم‌کم او را در ترکیب تیم جا بیندازیم؛ نسبت به قیمتی که دارد، بازیکن بدی نیست و باید رفته‌رفته با تیم هماهنگ شود و با شرایط تیم ما آشنا شود.

سرمربی پیکان درباره این‌که آیا انتظاراتی که از تیمش داشته برآورده شده است، پاسخ داد: ما تیمی هستیم که با هزینه کم و البته بازیکنان جوان بسته شدیم؛ فوتبال سالمی داریم و به‌نظر من شرایط تیم‌مان خوب است و سعی خودمان را می‌کنیم که به فوتبال خدمت کنیم.

وی افزود: بیشتر بازیکنانی که در این فصل دیدید، از بازیکنان رده سنی امید بودند. امیدوارم بتوانیم باعث پیشرفت این بازیکنان جوان و در نهایت تیم پیکان شویم.

دیدگاه‌ها