کد خبر : 1826317 | 05 خرداد 1401 ساعت 13:30 | 71.2K بازدید | 14 دیدگاه

صدور رای پرسپولیس - تراکتور پیش از هفته سی‌ام

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید با توجه به تغییر برنامه لیگ، رای بازی تراکتور - پرسپولیس پیش از اتمام مسابقات صادر می‌شود.

صدور رای پرسپولیس - تراکتور پیش از هفته سی‌ام

به گزارش ورزش سه، رضا جاودانی پس از خروج از فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و در گفت‌وگویی کوتاه درباره جلسه کمیته انضباطی در خصوص دیدار تراکتور و پرسپولیس توضیح داد: هنوز در حال رسیدگی هستیم و دوشنبه نمایندگان باشگاه‌ها باید به جلسه بیایند.

او درباره اخباری که در خصوص برگزاری مجدد بازی مطرح می‌شد گفت: به شایعات توجه نکنید؛ تا زمانی که رای صادر نشده چیزی مشخص نیست.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون درباره دلیل طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده و صدور حکم گفت: ادعاهایی شده که باید بررسی شود. برای روز دوشنبه آقای پیروانی، آقای محمودی و نماینده‌های حقوقی باشگاه‌ها را دعوت کرده‌ایم تا توضیحات‌شان را بشنویم.

جاودانی در پاسخ به اینکه آیا رای قبل از اتمام لیگ صادر می‌شود گفت: با توجه به اینکه لیگ به تعویق افتاده احتمالا بله.

او در واکنش یه اینکه باشگاه تراکتور می‌گوید امید عالیشاه و سعید آقایی هم باید محروم شوند عنوان کرد: اگر باشگاه تراکتور تصمیم می‌گیرد بحث متفاوت است. به هر حال هر طرف ادعاهایی دارند که باید ثابت شود. ما امروز ناظر محترم بازی را هم خواستیم و ایشان هم حرف‌هایی زد که طبیعتا نمی‌توانیم درباره آن صحبت کنیم اما خیلی برای ما راهگشا بود.

دیدگاه‌ها