کد خبر : 1829425 | 26 خرداد 1401 ساعت 17:05 | 18.8K بازدید | 10 دیدگاه

پیام سوارز به نونیز؛ امیدوارم از من هم بهتر باشی

لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای سال‌های پیش لیورپول، در پیامی محبت‌آمیز به هموطنش، داروین نونیز، که اخیرا به این تیم پیوسته، برایش آرزوی موفقیت کرد.

پیام سوارز به نونیز؛ امیدوارم از من هم بهتر باشی

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز، در روزهای اخیر به لیورپول پیوست تا هواداران این تیم منتظر تماشای یک ستاره اروگوئه‌ای جدید در خط حمله تیم‌شان باشند. خط حمله لیورپول سابقه درخشش یک مهاجم اروگوئه‌ای مشهور دیگر را دارد؛ لوئیس سوارز، که مدتی ستاره بی چون و چرای مرسی‌ساید بود.

لوئیس سوارز بعد از پیوستن نونیز به لیورپول در پیامی به او، از تجربیاتش در آنفیلد گفت و گوشزد کرد نونیز برای موفقیت چه باید بکند. سوارز گفت امیدوار است نونیز با پیراهن لیورپول آنقدر گلزنی کند که از آمار گلزنی او برای باشگاه هم فراتر برود.

1721768
توییت داروین نونیز: همیشه اروگوئه‌ای

پیام لوئیس سوارز به داروین نونیز، در واقع پیامی بود که در توییتر بین این دو مهاجم اروگوئه‌ای رد و بدل شد. داروین نونیز که پروفایل توییتر خود را به عکس جدیدش با پیراهن شماره 27 لیورپول تغییر داده، با انتشار یک پست، بالای یک عکس از خودش نوشت "برای همیشه اروگوئه‌ای". سوارز با دیدن پست نونیز، همانجا به او پاسخ داد و نوشت:" ولی من اولی بودم! اما امیدوارم تو در تعداد گلها از من جلو بزنی. در آغوش می‌گیرمت!"

1721769
پیامهای رد و بدل شده بین سوارز و نونیز

نونیز، پیام محبت‌آمیز ستاره اروگوئه‌ای سال‌های گذشته لیورپول را بی‌جواب نگذاشت و نوشت:" از این که پا در جای پای تو می‌گذارم به خودم می‌بالم. امیدوارم بتوانم در لیورپول عملکردی مثل تو داشته باشم".

داروین نونیز فصل گذشته با پیراهن بنفیکا، در لیگ پرتغال درخشان ظاهر شد و 34 گل به ثمر رساند. لیورپول و یورگن کلوپ، زمانی که فصل هنوز به پایان نرسیده بود تلاش برای منتقل کردن مهاجم اروگوئه‌ای به آنفیلد را آغاز کردند و سرانجام در روزهای اخیر موفق شدند او را پای امضای قرارداد بنشانند.

دیدگاه‌ها