کد خبر : 1832619 | 17 تیر 1401 ساعت 20:30 | 12.9K بازدید | 4 دیدگاه

توصیه کیه‌لینی به یووه: پولیشیچ را بخرید

جورجو کیه‌لینی، ستاره سابق یوونتوس که این روزها به لس‌آنجلس اف‌سی، پیوسته به باشگاه سابقش توصیه کرد کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی، را جذب کند.

توصیه کیه‌لینی به یووه: پولیشیچ را بخرید

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه‌لینی، ستاره سابق یوونتوس و یکی از اسطوره‌های این باشگاه، که این روزها در آمریکا به سر می‌برد و از فصل آینده برای باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی به میدان می‌رود به بیانکونری توصیه کرد کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی، را جذب کند. به گفته کیه‌لینی، پولیشیچ برای یووه به عنوان وینگر سوم، انتخابی فوق‌العاده خواهد بود.

1725966

کیه‌لینی با اشاره به اینکه پولیشیچ در چلسی آنقدرها که باید مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، خطاب به یوونتوس گفت که اگر از او در کنار آنخل دی‌ماریا و فدریکو کیه‌زا به عنوان سومین وینگر استفاده کند می‌تواند قدرتی به مراتب بیشتر پیدا کند.

ستاره سابق یوونتوس در گفتگو با شبکه ESPN گفت:" من معتقدم یوونتوس به وینگری مثل پولیشیچ نیاز دارد. او خیلی خوب است. بازیکنی که می‌تواند از کناره‌ها صاحب توپ شود و به مرکز بیاید. با توجه به مصدومیت کیه‌زا، در ماه‌های اول فصل پولیشیچ می‌تواند در تمام بازی‌ها به میدان برود".

1689933

کیه‌لینی در ادامه گفت:" با پیوستن دی‌ماریا به یوونتوس، پولیشیچ می‌تواند در کنار او و کیه‌زا سومین وینگر درجه‌یک تیم باشد. کریستین سال به سال بهتر شده و فصل گذشته او در چلسی واقعا فوق‌العاده کار کرد".

دیدگاه‌ها