کد خبر : 1833193 | 21 تیر 1401 ساعت 12:13 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتظارات از ما بالا رفته و این را خوب می‌دانیم؛

شریفات: دل کندن از هواداران اراک سخت بود

وینگر آلومینیوم امیدوار است که سال‌های حضورش در این تیم تداوم داشته باشد.

شریفات: دل کندن از هواداران اراک سخت بود

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل شریفات که دو هفته پیش قرارداد خود را با آلومینیوم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد، در مورد شرایط این تیم در اردوی شهریار گفت: فصل بدنسازی است و دوران پرفشاری را تجربه می کنیم. صبح و عصر تمرین داریم و به ویژه در تمرینات صبح، بعضی وقت‌ها فشار زیادی را متحمل می شویم؛ به طوری که فقط می‌توانیم بعد از تمرین استراحت کنیم. فشار در این دوره می تواند زمینه ساز موفقیت در طول بازی های لیگ باشد.

او با ابراز امیدواری نسبت به تداوم روند رو به رشد آلومینیوم افزود: مسلما هر تیم و بازیکنی پیشرفت می‌کند. آلومینیوم هم این گونه نیست. صعود به فینال جام حذفی و رتبه تک رقمی در لیگ برتر، انتظارات را از ما بالا برده است. این را به خوبی می دانیم و خود را آماده یک فصل سخت کرده ایم. چند نفر از تیم جدا شدند ولی شاکله اصلی را تا حد زیادی حفظ کرده ایم و هدف های بزرگی داریم.

وینگر آلومینیوم در مورد کیفیت محل اردوی تیمش گفت: غذایش که خوب است چون در فصل بدنسازی غذا و استراحت خیلی مهم است. فقط زمین کمی سفت بود و بازیکنان کمی آسیب دیدند. به طور کلی این جا نیازهای یک ورزشکار را در فصل بدنسازی فراهم می کند.

سوال پایانی از شریفات در مورد ادامه همکاری با آلومینیوم بود که او در پاسخ گفت: تیمی است که خیلی باعث پیشرفت من شده است. بعد از فولاد در هر تیمی که بودم، یا نیم فصل یا یک فصل حضور داشتم ولی الان سومین فصل حضورم در آلومینیوم است و می خواهم به سال چهارم هم برسد. تغییر برای من در این چند سال خوب نبود و با وجود پیشنهاداتی که داشتم تصمیم گرفتم بمانم. در این مورد با آقای رحمتی هم صحبت کردم و خوشحالم که ماندم چون سخت بود که از هواداران اراکی دل بکنم. آنها خیلی در این مدت از من حمایت کردند.

دیدگاه‌ها