کد خبر : 1833439 | 22 تیر 1401 ساعت 18:35 | 24.5K بازدید | 15 دیدگاه

بدرقه بازیکنان بارسلونا از تمرین با یخ‌دربهشت!

تدارکات باشگاه بارسلونا با قراردادن یک دستگاه نوشیدنی‌ساز در خروجی زمین تمرین، سوژه جالبی برای صفحه اینستاگرام باشگاه فراهم کرد.

بدرقه بازیکنان بارسلونا از تمرین با یخ‌دربهشت!

به گزارش "ورزش سه" درحالی که تمرینات آماده‌سازی تیم بارسلونا برای حضور در فصل 23-2022 آغاز شده، صفحه رسمی بارسلونا با انتشار کلیپی در اینستاگرام، نحوه فرار بازیکنان این تیم از گرمای هوا در بارسلون را به تصویر کشیده است.
در این ویدیو، پدری، فوق‌ستاره جوان آبی‌اناری پوشان بعد از تمرین درحال استفاده از دستگاهی است که نوشیدنی‌های خنک را برای بازیکنان فراهم می‌کند و محتویات داخل آن بی‌شباهت به یخ‌دربهشت‌های رایج در ایستگاه‌های ویتامینه بازارهای ایران نیست.
گابی که از اوضاع سر و صورتش مشخص است حسابی انرژی‌اش را از دست داده، درحال استفاده از این نوشیدنی سوژه دوربین باشگاه بارسلونا شد تا با ترکیب آهنگی در پس زمینه این ویدیو از رفتن او به رختکن با در دست داشتن لیوان نوشیدنی، تصاویرش روی صفحه باشگاه قرار بگیرد.
بارسلونا که از زمان آمدن ژاوی، فیلم‌های زیادی از جلسات تمرینی متفاوتش به سوژه کاربران فضای مجازی تبدیل شده، امیدوار است تا با هدایت اسطوره جوانش  بتواند ترمز موفقیت‌های رئال و انچلوتی را در فصل آینده بکشد.

1727149

دیدگاه‌ها