کد خبر : 1836139 | 09 مرداد 1401 ساعت 20:13 | 36.7K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره متعجب سیتی؛ بایرن مونیخ و این همه فعالیت؟

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی اعتراف کرد انتظار بایرن مونیخ قدرتمندی را در فصل جاری دارد.

ستاره متعجب سیتی؛ بایرن مونیخ و این همه فعالیت؟

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بر خلاف فصول گذشته، امسال در پنجره تابستانی فعالیت قابل توجهی داشته و تا امروز موفق به جذب سادیو مانه و ماتیس دی لیخت، دو ستاره نامدار فوتبال اروپا شده است. البته رابرت لواندوفسکی، گلزن بزرگ این باشگاه نیز در تابستان مونیخ را ترک کرد و لباس بارسلونا را پوشید. حالا ایلکای گوندوگان مدعی شد انتظار چنین فعالیتی را از بایرن مونیخ نداشته و معمولا این باشگاه تغییرات زیادی در بدنه ترکیب خود ایجاد نمی‌کند.

1708168

ایلکای گوندوگان گفت: "من انتظار چنین فعالیتی را از باشگاه بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات نداشتم. آنها موفق به جذب چندین بازیکن شدند و همچنین چند نفری نیز این تیم را در فصل تابستان ترک کردند. شما همیشه با خودتان فکر می کنید بازار آلمان کمی متفاوت از انگلیس است و در حقیقت فرصت‌های بیشتری در لیگ برتر وجود دارد. در مونیخ احتمالا مدیران باشگاه فکر می‌کنند که لازم نیست خیلی شرایط تیم را هر فصل تغییر دهند. من مطمئن هستم که بایرن مونیخ در فصل پیش رو نیز مانند هر سال تیم بسیار قدرتمندی در اختیار خواهد داشت و همچنین کیفیت فوق العاده‌ای با انتقال سادیو مانه و ماتیس دی لیخت به این تیم تزریق شده است.

انتقال سادیو مانه به مونیخ؟ او ویژگی‌هایی دارد که سبک بازی‌اش را متمایز می‌کند. مانه زیاد به این فکر نمی‌کند که آیا کار اشتباهی انجام می‌دهد یا خیر. او همه کار را به بهترین شکل در سال‌های اخیر انجام داده، بنابراین من واقعا تصور نمی‌کنم چنین بازیکنی در بایرن مونیخ سرنوشت بدی داشته باشد."

دیدگاه‌ها