کد خبر : 1837002 | 15 مرداد 1401 ساعت 11:52 | 16.5K بازدید | 16 دیدگاه

آمانوف به بازی‌اش سرعت ببخشد

دین‌محمدی: ارسلان باید بماند و رضاوند هم فیکس باشد

هافبک خلاق استقلال در دو دهه اخیر در خصوص نفرات این تیم به صورت مجزا توضیحاتی را ارائه می‌دهد‌.

دین‌محمدی: ارسلان باید بماند و رضاوند هم فیکس باشد

به گزارش "ورزش سه"، سیروس دین محمدی می گوید مربی خارجی کاری به اسامی ندارد و هرکسی که آماده‌تر باشد به میدان می فرستد، به همین خاطر بازیکنان باید تلاش کنند تا خودشان را نشان بدهند‌.

این گفت‌وگو را در ادامه بخوانید:

محبی کیفیت را بالاتر می‌برد
به نظرم اگر محبی به استقلال اضافه شود تیم خیلی بهتر و کامل‌تر می‌شود، چون بازیکنانی که حفظ و اضافه شدند هم بازیکنان با کیفیتی هستند. محبی بازیکن با کیفیتی است و امیدوارم ایشان هم به تیم اضافه شود و کیفیت ما بالاتر برود.

آمانوف به بازی اش سرعت ببخشد 
آمانوف بازیکن تکنیکی و بازی سازی است ولی یک مقدار کند کار میکند. باید سرعت بازی‌اش را بالا ببرد و اگر این کار را بکند بازیکن قابلی خواهد شد.

رضاوند باید فیکس باشد 
آرش رضاوند بازیکن خوبی است. شاید نتوانست در استقلال کیفیتش را نشان بدهد ولی بعد از اینکه به فولاد رفت بهتر کار کرد. رضاوند در استقلال باید فیکس بازی کند، بازیکنی نیست که ذخیره باشد و هر از گاهی بازی کند. علت اینکه در فولاد کیفیت داشت این بود که در اکثر بازی‌ها فیکس بود و رفته رفته بهتر شد. اگر در پست رضاوند نیاز به بازیکن داشته باشند می‌تواند کمک کند.

1680137

بابایی در ماشین سازی بهتر بود 
در مورد پیمان بابایی باید بگویم که از زمان حضور در ماشین سازی روی این بازیکن شناخت دارم. بازیکن با کیفیتی است ولی در چند وقت اخیر افت کرده است. به نظرم در تراکتور عملکرد بدی نداشت ولی پیمان در ماشین سازی خیلی بهتر بود و زمانی که به باکو رفت آقای گل شد و سرحال برگشت. یک مقدار بعدش افت کرد ولی روی‌هم‌رفته بازیکن با کیفیتی است و اگر در استقلال جا بیفتد می توانیم تاثیر گذاری او را ببینیم.

ارسلان بمان و حقت را بگیر
دین محمدی در خصوص احتمال قرار گرفتن نام مطهری در لیست مازاد گفت: ارسلان بازیکن بسیار خوبی است. در پست او پیمان بابایی، آرمان رمضانی، سجاد شهباززاده و کاوه رضایی را هم داریم. بازی در آن پست خیلی سخت است و هر کس آماده‌تر باشد می تواند به زمین برود. مربی خارجی است و اصلا به اسم نگاه نمی کند. ارسلان باید بماند، بجنگد و حقش را بگیرد.

استقلال از سپاهان سرحال‌تر است 
بازی استقلال و سپاهان می‌تواند جذاب باشد از این حیث که هر دو تیم در خط هافبک بازیکنان بسیار با کیفیتی دارند. هر دو تیم بازیکنان پرمهره و با کیفیتی دارند. اگر تماشاگر هم باشد که خیلی بهتر می شود. من مطمئن هستم که استقلال با این وضعیت خیلی سرحال‌تر است.سپاهان هم اردوهای خوبی داشته ولی چون در خانه بازی داریم یک امتیاز برای ما محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها