کد خبر : 1837551 | 19 مرداد 1401 ساعت 14:11 | 15.2K بازدید | 11 دیدگاه

تیم امیر قلعه‌نویی با شخصیت است

آقاجانپور: تراکتور بردیف را با پارسال مقایسه نکنید

محمد آقاجانپور مدافع پرشورها می‌گوید شرایط تیمش نسبت به فصل گذشته بهتر است و کار کردن زیر نظر بردیف سختی‌های خاص خودش را دارد.

آقاجانپور: تراکتور بردیف را با پارسال مقایسه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، محمد آقاجانپور مدافع بلندقامت تی‌تی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه در رابطه با آخرین شرایط تیمش عنوان داشت: اردوی تقریبا ۲۰ روزه‌ای در ترکیه داشته‌ایم و قبل آن هم در تبریز مشغول تمرین بودیم. حدود یک ماهی است که کارهای بدنسازی انجام می‌دهیم و در ترکیه هم چند بازی دوستانه خوب انجام دادیم که شناخت بهتری نسبت به هم‌ پیدا کنیم.

وی در رابطه با کار با قربان بردیف و ویژگی‌های او توضیح داد: به نظرم آقای بردیف از مربیان خوبی است که وارد لیگ ایران شده است. به شخصه کار کردن با مربیانی که سخت گیر هستند و از لحاظ شخصیتی و دیسیپلین در سطح بالایی قرار دارند؛ دوست دارم و باعث افتخارم است.

آقاجانپور که سابقه کار با دو سرمربی خارجی را در تراکتور دارد، در رابطه با تفاوت‌های کار با ساغلام و بردیف نیز اظهار داشت: هردو مربیان خوب و صاحب سبکی هستند. آقای ساغلام در مقطعی که حضور داشت به تیم‌ کمک کرد و جا دارد از ایشان تشکر کنیم. آقای بردیف هم جزو مربیان شناخته شده فوتبال روسیه هستند و همان طور که گفتم باتوجه به کاراکتر جدی‌ای که دارند، کار با ایشان سخت ولی لذت بخش است. امیدوارم با این‌ مربی بتوانیم نتایج در خور شان و شخصیت تراکتور را بگیریم و بتوانیم زحمات آقای بردیف را جبران کنیم.

مدافع سرخ‌پوشان در رابطه با تمدید قراردادش نیز گفت: اواخر فصل قبل بود که باشگاه این لطف را به من داشت و پیشنهاد تمدید داده بود. می‌خواستم تصمیمی بگیرم که برای آینده فوتبالی‌ام‌ مفید باشد و اتفاقات خوب برایم رقم بخورد. خوشحالم که این‌ فرصت را داشتم که بتوانم دو فصل دیگر در خدمت باشگاه بزرگ تراکتور باشم و امیدوارم با عملکردم بتوانم جبران کنم.

مدافع جوان قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که تراکتور فصل سختی را تجربه کرده و پیش بینی‌اش از شرایط امسال چیست نیز عنوان داشت: شرایط پارسال و امسال اصلا قابل مقایسه نیست. از ابتدای فصل امسال تفاوت‌ها و آن حس مثبت مشخص است. حضور کامل مدیریتی، آمدن یک مربی کاربلد و جمع کردن بازیکنان خوب نشان می‌دهد باشگاه عزم خود را جزم کرده تا اتفاقات خوبی برای مردم آذربایجان رقم بزند و انشاالله بتوانیم با درایت یار دوازدهم تیممان فصل خوبی کنار هم داشته باشیم. تیم بودن و منسجم بودن به نظرم مهمترین اتفاق است و می‌توانیم با یکدلی اتفاقاتی را رقم بزنیم که شاید تا بدین‌جا رقم‌ نخورده است.

آقاجانپور در پایان راجع به بازی هفته اول تیمش مقابل گل گهر که تیم سابق وی نیز محسوب می‌شود؛ گفت: گل گهر تیم باشخصیتی است و روند پیشرفت خوبی را در این چند سال اخیر با امیر قلعه نویی داشته است. در رابطه با بازی هم اینکه بالاخره بازی اول لیگ است و دشواری‌های خاص خود را دارد. انگیزه من برای این بازی بیشتر تیمی است تا انفرادی و امیدوارم بتوانیم به اهداف خود در این بازی برسیم و موفق باشیم.

دیدگاه‌ها