کد خبر : 1838644 | 25 مرداد 1401 ساعت 16:55 | 14.9K بازدید | 5 دیدگاه

فن‌دایک: نونیز دیگر این کار را تکرار نکند

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول امیدوار است داروین نونیز در آینده بتواند خودش را کنترل کند.

فن‌دایک: نونیز دیگر این کار را تکرار نکند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دومین هفته فصل لیگ برتر نیز نمایش چندان خوبی در خانه برابر کریستال پالاس نداشت و با نتیجه 1-1 متوقف شد. اما حادثه عجیب این دیدار اخراج داروین نونیز، ستاره جدید و گران قیمت لیورپول در نیمه دوم و بعد از درگیری شدید با مدافع پالاس بود. ویرژیل فن دایک، مدافع باتجربه لیورپول تاکید کرد آنها از داروین نونیز حمایت می‌کنند، اما این بازیکن جوان نیز باید از این اتفاق درس بگیرد.

1733000

فن دایک گفت: "فکر می‌کنم با 10 بازیکن فوق‌العاده بازی کردیم. در طول بازی پالاس را تحت فشار قرار دادیم و ریسک زیادی کردیم، زیرا باید گل تساوی را به ثمر می‌رساندیم و در ادامه حتی امیدوار بودیم که برنده شویم. اما من فکر می‌کنم که ما نباید با 10 نفره می‌شدیم و چنین اتفاقی نباید رخ می داد. لوئیس دیاز بازیکن فوق‌العاده‌ای است و حتی می تواند از این هم بسیار بهتر باشد. در آینده خواهیم دید که او چه چیزهایی را برای باشگاه به ارمغان خواهد آورد.

اخراج داروین نونیز؟ قطعا نونیز هم از کارش ناامید شده، اما ما همیشه از او حمایت خواهیم کرد. خود داروین نونیز هم می‌داند که دیگر نباید چنین اتفاقی رخ دهد. او از این اتفاق درس خواهد گرفت. می‌دانم که او بازیکن خونسردی است و باید مطمئن شود که چنین اتفاقی دیگر هرگز تکرار نمی‌شود. داروین نونیز باید خودش را کنترل و مدیریت کند. او باید بداند که این اتفاقات به خصوص در لیگ برتر طبیعی است و ممکن است باز هم رخ دهد."

دیدگاه‌ها