کد خبر : 1838896 | 26 مرداد 1401 ساعت 23:58 | 29.5K بازدید | 2 دیدگاه

پیام آرسنال به ستاره برزیلی لیون؛ ژانویه به لندن بیا

آرسنال که امسال تابستان نتوانست لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی لیون را به خدمت بگیرد در ماه ژانویه برای خرید او اقدام خواهد کرد.

پیام آرسنال به ستاره برزیلی لیون؛ ژانویه به لندن بیا

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس پاکتا یکی از درخواست‌های خرید مهم میکل آرتتا از مدیران آرسنال در تابستان جاری بود. توپچی‌ها در ماه‌های تابستانی امسال بیش از 120 میلیون یورو هزینه کرده و بازیکنانی مثل گابریل ژسوس، اولکساندر زینچنکو، مارکینیوش و فابیو ویرا را به خدمت گرفتند. اما آرسنال هر چه سعی کرد نتوانست رضایت لیون را برای جذب لوکاس پاکتای برزیلی به‌دست بیاورد.

این ملی‌‌پوش برزیلی فصل گذشته با پیراهن لیون یکی از درخشان‌ترین فصل‌های فوتبالی خود را پشت سر گذاشت و چند باشگاه بزرگ اروپایی در تابستان به دنبال خرید او بودند. اما لیون تا این لحظه موفق شده ستاره برزیلی‌اش را حفظ کند.

1736167

گفته می‌شود مالک جدید باشگاه لیون مهمترین نقش را در ماندگار شدن پاکتا داشته است. جان تسکتور، مالک آمریکایی جدید لیون به دنبال تقویت تیمش و از دست ندادن ستاره‌های اصلی است چرا که تصمیم دارد کاری کند که این باشگاه در این فصل و فصل‌های آینده به رقیب جدی‌ای برای پاری سن ژرمن تبدیل شود.

ادو، مدیر ورزشی آرسنال، در نهایت از مذاکره با مدیران لیون خسته شد و اعلام کرد با اینکه از ستایش‌کنندگان پاکتا است ولی پرونده انتقال او از طرف آرسنال بسته شده است. با اینحال رسانه‌ها در انگلیس می‌گویند آرسنال نسبت به جذب هافبک برزیلی کاملا ناامید نشده و ادو قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر به لیون فشار بیاورد.

دیدگاه‌ها