کد خبر : 1842143 | 13 شهریور 1401 ساعت 23:15 | 43.8K بازدید | 13 دیدگاه

آرتتا: مقابل تیمی در کلاس جهانی بد بازی کردیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال گفت از شکست مقابل یونایتد غمگین است ولی اعتقاد دارد تیمش مقابل تیمی در کلاس جهانی باخته است.

آرتتا: مقابل تیمی در کلاس جهانی بد بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در پنج هفته اول فصل جدید لیگ برتر در حد و اندازه یک مدعی زودهنگام ظاهر شده و هر پنج بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود؛ بالاخره در هفته ششم و در اولدترافورد لغزش کرد و بازی حساس مقابل حریف سنتی‌اش منچستریونایتد را 3-1 واگذار کرد.

آرتتا در پایان بازی علی‌رغم اینکه به داوری بازی اعتراض داشت و معتقد بود گل تیمش که توسط گابریل مارتینلی به ثمر رسید ولی توسط VAR رد شد؛ باید مورد قبول قرار می‌گرفت اذعان کرد که یونایتد در این مسابقه عملکردی درخشان داشت. آرتتا از یونایتد به‌عنوان تیمی در کلاس جهانی یاد کرد.

سرمربی آرسنال در مصاحبه مطبوعاتی بعد از مسابقه با خبرنگاران گفت:

1741990

چرا آرسنال بالاخره شکست خورد؟
از اینکه این بازی را نبردیم خیلی خیلی ناراحتم. باید سه امتیاز این بازی را هم به‌دست می‌آوردیم ولی چرا نتوانستیم؟ چون در بعضی لحظات انضباط لازم را نداشتیم و در مقابل دروازه حریف آنقدر که باید بی‌رحم نبودیم.

تصمیم جنجالی VAR برای مردود کردن گل مارتینلی
من که صحنه را ندیدم ولی می‌گفتند یک خطای نرم اتفاق افتاده. واقعا نمی‌دانم منظور از خطای نرم چیست. از این گذشته، مهم این است که تصمیم داورها در همه مسابقات روی خطاهای مشابه یکسان باشد. ولی حالا دیگر دیر شده و کاری از دست‌مان ساخته نیست.


انتقاد از بازیکنان آرسنال
گل اول را در حالی دریافت کردیم که بر خلاف اصول همیشگی تیم‌‌مان در موقعیت دو در برابر یک قرا گرفته بودیم. یکی از اصول ما این است که هرگز نباید چنین موقعیتی به حریف بدهیم. بین دو نیمه به بازیکنان‌مان گفتم اگر برنامه‌ها را پیاده می‌کردیم صد در صد برنده می‌شدیم. به آنها گفتم اگر کمی شجاع‌تر بازی کنند باز هم می‌توانیم برنده بشویم. این درس خوبی است. حالا بازیکنان ما فهمیدند که در اولدترافورد اگر می‌خواهید برنده شوید باید همه کارهایتان درست باشد و حق اشتباه ندارید.

یونایتد، تیمی در کلاس جهانی بود
ارزیابی و تحلیل یونایتد کار من نیست. ولی امروز یونایتد متفاوتی را دیدیم که در کلاس جهانی بازی می‌کرد. از طرف دیگر شاهد آرسنال متفاوتی هم بودیم. ما در حالت عادی هرگز مقابل یک تیم با این کیفیت بالا اینقدر بد بازی نمی‌کنیم.

دیدگاه‌ها