کد خبر : 1843300 | 20 شهریور 1401 ساعت 22:11 | 14K بازدید | 3 دیدگاه

احیای یک ستاره؛ راشفورد، امید جدید یونایتد و سه‌شیرها

مارکوس راشفورد که در یونایتد و تیم ملی انگلیس به حاشیه رانده شده بود در دوران اریک تن‌هاخ احیا شده و بار دیگر خود را به عنوان یک مهاجم خطرناک مطرح کرده است.

احیای یک ستاره؛ راشفورد، امید جدید یونایتد و سه‌شیرها

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد در هفته‌های ابتدایی فصل جاری موفق شد در شش بازی با پیراهن منچستریونایتد سه گل به ثمر برساند و دو پاس گل بدهد. او که مدتی بود به حاشیه رانده شده بود در دوران اریک تن‌هاخ احیا شده است.

1744245

راشفورد فصل گذشته، همزمان با افت شدید منچستریونایتد، با مصدومیت‌های متوالی روبرو شد و کاملا به حاشیه رفت. راشفورد در ژانویه 2022 آخرین گل فصل گذشته‌اش برای یونایتد را به ثمر رساند و با اینکه تا پایان فصل دوازده بازی برای شیاطین سرخ انجام داد ولی نتوانست حتی یک گل دیگر به ثمر برساند. آماری که برای یک مهاجم اصلی ناامیدکننده است.

اما افت شدید راشفورد در این دوره بی‌دلیل نبود. علاوه بر وضعیت بحرانی شیاطین سرخ در طول فصل او بعد از پایان جام ملت‌های اروپا از ناحیه شانه تحت عمل جراحی قرار گرفت. از این گذشته او در فینال جام ملت‌ها برای انگلیس پنالتی از دست داد و به همین خاطر با طوفانی از حملات نژادپرستانه مواجه شد. ترکیبی از همه این دلایل باعث شد او بدترین فصل دوران فوتبالی‌اش را پشت سر بگذارد.

1744246

اما ورود اریک‌ تن‌هاخ به یونایتد روحیه این ستاره انگلیسی را کاملا تغییر داده است. اصرار سرمربی هلندی به اینکه بازیکنانش باید در تمام دقایق مسابقه در کار پرسینگ شرکت کنند و میدان ندادن به کریستیانو رونالدو به عنوان امید اول گلزنی باعث شده راشفورد فرصتی استثنایی برای درخشش پیدا کند. فرصتی که او تا این لحظه به خوبی از آن استفاده کرده است.

1744247

دیدگاه‌ها