کد خبر : 1844477 | 28 شهریور 1401 ساعت 19:08 | 21K بازدید | 4 دیدگاه

دی‌بروینه: به یک دلیل خیلی به گریلیش گیر می‌دهند!

کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، به حمایت از جک گریلیش، هافبک 27 ساله این تیم پرداخته است.

دی‌بروینه: به یک دلیل خیلی به گریلیش گیر می‌دهند!

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش تابستان سال گذشته و بعد از نمایشی درخشان با لباس استون ویلا، با مبلغ 100 میلیون پوند به منچسترسیتی پیوست و گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال انگلیس لقب گرفت. اما گریلیش شروع چندان خوبی در ترکیب تیم جدیدش نداشته و فصل گذشته علیرغم انجام 39 بازی برای این باشگاه، تنها شش گل زد و چهار پاس گل داد. این ستاره انگلیسی اولین گل خود در فصل جدید را در دقیقه اول و در جریان پیروزی 3-0 سیتی مقابل وولوز به ثمر رساند تا کمی از زیر بار انتقادات فرار کند. حالا کوین دی‌بروینه معتقد است مردم انگلیس بیش از حد زندگی شخصی بازیکنان این کشور را زیر ذره‌بین برده و شرایط را برای آنها دشوار می سازند.

1746766

کوین دی‌بروینه گفت: به نظر من این مسئله چندان معطوف به فوتبال نیست. خارج از دنیای فوتبال، تمرکز بیشتری روی بازیکنان انگلیسی در ذهن همه وجود دارد. البته من این مسئله را درک می کنم، زیرا آنها انگلیسی هستند و مردم بیشتر اتفاقات حول محور این بازیکنان را دنبال می کنند. من احساس می‌کنم ما بازیکنان خارجی برای مثال اگر یک شب بیرون برویم، واقعا این اتفاق آنقدرها هم مورد توجه افکار عمومی قرار نمی گیرد.

در حالی که من تصور می‌کنم اگر یک بازیکن انگلیسی چنین کاری انجام دهد، همیشه در رسانه‌ها اخباری در این رابطه شنیده می شود. همچنین فکر می‌کنم مردم نیز این موضوع را جدی تر زیر نظر می‌گیرند. مسائلی که برای جک گریلیش در زندگی خصوصی رخ می دهد نباید مورد توجه هیچ کس قرار بگیرد، اما مردم خیلی به این مسائل اهمیت می دهند. البته با تمام احترامی که قائل هستم، گریلیش قبلا در استون ویلا بازی کرده و در این تیم اگر گاهی اوقات یک بازی را ببازید، پایان دنیا نیست. اما اینجا اگر در یک مسابقه مغلوب شویم شرایط فرق می کند."

دیدگاه‌ها