کد خبر : 1845146 | 02 مهر 1401 ساعت 20:39 | 103.1K بازدید | 103 دیدگاه

اوسانی بی‌خیال گلزنی به آبی‌ها نمی‌شود

شکست استقلال مقابل تیم ملی دانشجویان

تیم فوتبال استقلال در یک بازی تدارکاتی، مقابل تیم ملی دانشجویان مغلوب شد.

شکست استقلال مقابل تیم ملی دانشجویان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال که از تعطیلات فیفا دی استفاده کرده و برای آغاز رقابت های لیگ خود را آماده می کند، عصر امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت و در این بازی تن به شکست داد.

در این بازی که پشت درهای بسته و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار شد، استقلال با نتیجه 2 بر یک مقابل حریف خود مغلوب شد.

این بازی در استادیوم آرارات تهران برگزار شد که شاگردان فرشاد کرمی موفق شدند با دو گل دقایق ۲ و ۱۰ محمد اوسانی استقلال را شکست دهند. محمد محبی وینگر جوان و بوشهری آبی ها، در این بازی و در دقیقه 45 زننده تک گل تیمش بود. هر سه گل مسابقه در نیمه نخست وارد دروازه ها شد و تلاش 2 تیم در نیمه دوم، گلی را در پی نداشت.

1747763

استقلال که خود رو برای بازی با گل‌گهر سیرجان آماده می کند، از تمام بازیکنان اصلی خود در این بازی استفاده کرد. عارف غلامی، محمد محبی ، مهدی قایدی، سجاد شهباززاده، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، علیرضا رضایی و رضا میرزایی ۱۱ بازیکن استقلال بودند که ارسلان مطهری و آرش رضاوند نیز در نیمه دوم وارد زمین شدند.

نکته جالب اینکه فصل قبل و دقیقا در همین روزها بود که استقلال تحت هدایت فرهاد مجیدی به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت و در آن بازی نیز آبی پوشان با یک گل شکست خورده بودند که در آن بازی نیز اوسانی زننده تک گل تیمش بود.

این بازیکن چند سال پیش نیز در جریان تساوی 4 - 4 تیم ملی دانشجویان و استقلال، زننده هر چهار گل تیمش بود. او با لباس نساجی نیز در جام حذفی دروازه آبی پوشان را باز کرده بود و سابقه خوبی در گلزنی به این تیم دارد.

ضمن اینکه تیم ملی دانشجویان با هدایت فرشاد کرمی خود را برای مسابقات جام ملتهای آسیا آماده می کند.

1747764

دیدگاه‌ها