کد خبر : 1845448 | 05 مهر 1401 ساعت 17:13 | 60.5K بازدید | 25 دیدگاه

شیرهای ترانگا دست پر به مصاف ایران می روند

اعلام ترکیب سنگال با حضور مانه و کولیبالی

ترکیب تیم ملی سنگال برای دیدار با ایران اعلام شد که بازیکنان مطرح این کشور در جمع نفرات اصلی حضور دارند.

اعلام ترکیب سنگال با حضور مانه و کولیبالی

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و سنگال امروز در دومین و آخرین بازی دوستانه خود در فیفا دی سپتامبر به مصاف هم می روند. سنگال در این بازی با ستاره های مطرحی همچون سادیو مانه، کالیدو کولیبالی، بولای دیا به مصاف شاگردان کی روش می رود.

با وجود اینکه آلیو سیسه در نشست خبری روز گذشته اعلام کرده بود او در دیدار برابر ایران ترجیح می دهد به برخی بازیکنان دیگر میدان دهد که کمتر از آنها استفاده شده است، اما او با ترکیب اصلی خود پای به زمین مسابقه گذاشته است.

ترکیب سنگال را در زیر مرور می کنیم:

دروازه بان:
* سنی دیینگ: سنگربان 27 ساله کوییز پارک رنجرز در غیاب ادواردو مندی، امروز در دروازه تیمش قرار گرفته است. او پیش از این 3 بازی ملی را در کارنامه خود داشت.

خط دفاعی:
* فورموس مندی: مدافع جوان و 21 ساله تیم آمینس فرانسه امروز دومین بازی ملی خود را انجام می دهد. او در دیدار قبل برابر بولیوی در پنج دقیقه پایانی به میدان آمد و برای نخستین بار پیراهن سنگال را بر تن کرد. این بازیکن در سمت راست انجام وظیفه می کند.

* کالیدو کولیبالی: مدافع باتجربه و مشهور سنگالی ها امروز برای شصت و سومین بار پیراهن کشورش را بر تن می کند. بازیکن جدید چلسی که این تابستان از ناپولی به لندن نقل مکان کرد، بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو خواهد بست.

* پاپه ابوسیسه: او دیگر مدافع سنگال در بازی امروز است. بازیکن 27 ساله المپیاکوس امروز برای دوازدهمین مرتبه پیراهن کشورش را بر تن می کند.

* اسماعیل ژاکوبس: بازیکن 23 ساله موناکو، در سمت چپ خط دفاعی سنگال بازی خواهد کرد. او امروز برای دومین بار با پیراهن کشورش به میدان می رود.

1748276

هافبک ها:
* نامپلیز مندی: هافبک دفاعی 30 ساله لسترسیتی یکی از ملی پوشان مطرح سنگال است با این حال، او تنها 17 بازی ملی را در کارنامه دارد به این دلیل که او برای تمامی رده های پایه فرانسه یعنی زیر 17، 18، 19، 20 و 21 سال به میدان رفته بود و امیدوار بود پیراهن خروس ها را بر تن کند اما در سال 2021 تصمیم گرفت برای سنگال به میدان برود.

* ادریسا گه‌یه: هافبک میانی و باتجربه شیرهای ترانگا که سابقه پوشیدن پیراهن پاریس، لیل و آستون ویلا را در کارنامه دارد، در حال حاضر بازیکن تیم اورتون است. او 94 بازی ملی را در کارنامه دارد و امروز با خط هافبک تیم کی روش نبرد سختی را در پیش خواهد داشت.

* کرپین دیاتا: هافبک راست موناکو امروز در ترکیب اصلی حضور دارد. او که سابقه 24 بازی ملی را در کارنامه دارد، تابستان گذشته از کلوب بروژ راهی موناکو شد. او امسال نیز 10 بازی برای تیم فرانسوی انجام داده است.

وینگرها:
* اسماعیل سار: وینگر راست 24 ساله واتفورد آمار بسیار خوبی دارد. او در 47 بازی، 10 گل برای سنگال به ثمر رسانده و امسال نیز در 6 بازی لیگ برتر، 2 بار برای تیمش گل زده و یک مرتبه نیز پاس گل داده است. او قطعا یکی از خطرناک ترین بازیکنان سنگال در بازی امروز خواهد بود.

* سادیو مانه: وینگر چپ باتجربه شیرهای ترانگا نیازی به معرفی ندارد. ستاره سابق لیورپول و کنونی بایرن مونیخ پیش از این 91 بار برای سنگال به میدان رفته و 33 گل زده بود. مدافعین تیم ملی امروز کار سختی برای مهار این بازیکن دارند.

مهاجم:
* بولای دیا: زننده گل نخست سنگال در بازی دوستانه قبل برابر بولیوی، امروز نیز از ابتدا به میدان می رود. او عضو تیم سالرنیتانا ایتالیاست و 25 سال سن دارد. این بازیکن پیش از این در هفده بازی برای سنگال به میدان رفته بود که حاصل آن، 2 گل بوده است.

ترکیب سنگال برابر ایران: 
سنی دییِنگ، کالیدو کولیبالی، پاپه ابوسیسه، فورموس مندی، اسماعیل ژاکوبس، کرپین دیاتا، نامپلیز مندی، ادریسا گه‌یه، بامبا اسماعیل سار، سادیو مانه، بولای دیا

دیدگاه‌ها