کد خبر : 1848361 | 23 مهر 1401 ساعت 18:26 | 53.5K بازدید | 12 دیدگاه

میرالم پیانیچ:

ژاوی می‌خواست در بارسا بمانم ولی جدا شدم

میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی، هرگز تصور نمی‌کرد که در بارسلونا ناکام باشد و خیلی زود مجبور به جدایی شود. پیانیچ گفت که ژاوی مخالف جدایی او بود.

ژاوی می‌خواست در بارسا بمانم ولی جدا شدم

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی میرالم پیانیچ از بارسا از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستان مطرح شده بود و بسیاری در انتظار انتشار خبر انتقال او به باشگاه دیگری بودند. با این حال، عملکرد خوب این بازیکن در تمرینات پیش فصل باعث شد که نظر ژاوی تغییر کند و تصمیم به حفظ او برای فصل جدید بگیرد. 

1743013

فصل نقل و انتقالات تابستانی تمام شد و به نظر می رسید که پیانیچ هم ماندنی شده اما او با دریافت یک پیشنهاد خوب از الشارجه امارات، تصمیم به جدایی گرفت و در نهایت راهی این باشگاه شد. پیانیچ دو سال پیش از یوونتوس به بارسا پیوست ولی نتوانست زیر نظر رونالد کومان، جایگاه ثابتی پیدا کند. او فصل قبل قرضی در بشیکتاش بازی کرد و در نهایت تابستان امسال دوران حضورش در بارسا به اتمام رسید. 

پیانیچ در مصاحبه جدید خود گفت:«کومان به من گفت که از آمدنم به بارسا بسیار خوشحال است اما بعد اوضاع آن طور که انتظار داشتم، خوب پیش نرفت. با کومان هر از گاهی بازی می کردم اما انتظار داشتم بیشتر بازی کنم، برای ترکیب ثابت بارسا آماده بودم، اما در ایده های او جای نداشتم.»

1751346

پیانیچ ادامه داد:«ژاوی می خواست در بارسا بمانم ولی من تصمیم به جدایی گرفتم. احساس کردم شرایط برای من چندان متفاوت نخواهد بود و علی‌رغم میل ژاوی جدا شدم.»

این هافبک در مجموع 30 بازی زیر نظر کومان انجام داد و در 6 بازی نیز از ابتدا در زمین حضور داشت. تنها عنوانی که این بازیکن بوسنیایی از زمان حضورش در باشگاه کاتالان کسب کرد، کوپا دل ری سال 2020 است.

دیدگاه‌ها