کد خبر : 1848396 | 23 مهر 1401 ساعت 21:42 | 5.6K بازدید | 5 دیدگاه

تورینو 0-1 یوونتوس: یک نفس راحت برای آلگری

یوونتوس در هفته دهم سری آ دربی شهر تورین را مقابل تورینو برگزار کرد و موفق شد با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.

تورینو 0-1 یوونتوس: یک نفس راحت برای آلگری

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس تا پایان هفته نهم سری آ با 13 امتیاز در رتبه هشتم جدول ایستاده بود. جایگاهی که هواداران بیانکونری به آن عادت ندارند. درحالی‌که تیغ تیز انتقادها سرمربی یووه، مکس آلگری، را هدف گرفته است یوونتوسی‌ها امروز در دربی تورین به مصاف همشهری خود تورینو رفتند.

در دقایق اول مسابقه دو تیم احتیاط را در دستور کار قرار داده بودند اما با گذشت زمان یوونتوس کم کم بهتر از تورینو کار کرد. بیانکونری اولین ضربه در چارچوب تورینو را در دقیقه 34 مسابقه شلیک کرد. مویس کین توپ را به ولاهوویچ رساند ولی او در موقعیت تک به تک با سنگربان تورینو توپ را مستقیم به بدن او کوبید تا این موقعیت از دست برود.

1753535

در ادامه نیمه اول هم موقعیتی روی دروازه‌ها خلق نشد تا این نیمه خسته کننده با تساوی بدون گل به پایان برسد و دو تیم راهی رختکن شوند.

یوونتوس نیمه دوم را با اشتهای بیشتری برای گلزنی آغاز کرد و در دقیقه 51 به گلزنی نزدیک شد. پاس رو به عقب کاستیچ به ولاهوویچ رسید ولی ضربه او توسط مدافعین تورینو دفع شد تا در بازگشت لوکاتلی دروازه تورینو را هدف بگیرد. شوت او اما توسط میلنیکوویچ ساویچ، سنگربان تورینو، دفع شد.

1753536

در دقیقه 62 هم مویس کین فرصت دیگری را از دست داد. او بعد از دریافت توپ از کاستیچ به سرعت از سمت چپ پیشروی کرد اما شوت او از فاصله نزدیک از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 74 کاستیچ موفق شد ولاهوویچ را درون محوطه جریمه تورینو صاحب توپ کند اما ضربه سر او توسط سنگربان حریف دفع شد. چند ثانیه بعد ولاهوویچ بالاخره مزد حملاتش را گرفت. ضربه کرنر ارسالی یووه به ولاهوویچ رسید تا او از فاصله نزدیک با تک‌ضربه‌ای دقیق موفق شود تیمش را پیش بیندازد.

1753537
1753538
1753539

تورینو در دقایق پایانی حملاتی را روی دروازه یووه سازمان داد و در دقیقه 88 کارامو با یک ضربه کات‌دار دروازه یووه را تهدید کرد اما توپ او از بالای دروازه بیرون رفت. در نهایت یوونتوس موفق شد این دربی را با پیروزی 1-0 به پایان برساند تا با یک پله صعود به رتبه هفتم جدول سری آ برسد.

دیدگاه‌ها