کد خبر : 1849837 | 02 آبان 1401 ساعت 14:14 | 6.2K بازدید | 6 دیدگاه

چرا بردن شاگردان حسین‌خانی آسان نیست؟

تاریخچه مس و تیمی سخت‌کوش مقابل پرسپولیس

مس کرمان بعد از 9 سال دوری از لیگ برتر، روز پنجشنبه یکی از بازی های جذاب خود را در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.

تاریخچه مس و تیمی سخت‌کوش مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، هرچند خیلی از هواداران پرسپولیس دوست دارند که تیم آن ها با سه امتیاز این بازی خانگی، صدرنشینی را قبل از تعطیلات جام جهانی کاملا تثبیت کند و با امتیاز عالی راهی دربی شود اما حریف آن ها از کرمان تیمی است که نشان داده است آزار تیم های پرستاره را خوب بلد است.
مس کرمان در بدو بازگشت به لیگ برتر پس از سال ها غیبت به دنبال حفظ خود در جدول رقابت هاست و در هفته های گذشته نیز حرکت خود را بر همین اساس قرار داده است.
در حالی که خیلی برد راحت استقلال در تهران برابر مس کرمان را پیش بینی می کردند اما این اتفاق به سختی و روی اشتباه یکی از مدافعان تیم میهمان رخ داد. این اتفاق به نحوی دیگر در بازی مس کرمان برابر گل گهر نیز تکرار شد و در حالی که مس تا دقیقه 93 دو بر یک از حریف خود پیش بود در پایان حساب کار را 2 بر 2 دید. شاگردان حسین‌خانی همین رویه را در فولادآره‌نا برابر فولاد خوزستان پرستاره نیز داشتند و تساوی مس کرمان به نوعی شروعی بر روند بد فولادی‌ها تا اینجای مسابقات شده است.
حالا مس کرمان یکبار دیگر برابر یکی دیگر از تیم های پرستاره لیگ برتر به میدان می رود و کار بسیار سختی مقابل پرسپولیس که تنها چشم به کسب عنوان قهرمانی دوخته است، دارد. آنها با پیروزی خانگی برابر نفت آبادان از بحران خارج شدند و حالا کرمانی‌ها امیدوارند با کسب نتیجه مطلوب پیش از  تعطیلی مسابقات با شرایط ایده‌آلی آماده‌سازی دوباره برای حضور قدرتمندانه در لیگ بیست و دوم را شروع کنند.

1756214
علاوه بر این‌ها باید به نتایج 16 بازی تاریخ این دو باشگاه اشاره کرد که 5 برد سهم پرسپولیس، 4 برد سهم مس کرمان و 7 تساوی حاصل کار دو تیم بوده است تا پیش‌بینی نتیجه هفدمین رویارویی دو تیم به هیچ وجه ساده نباشد.

دیدگاه‌ها