کد خبر : 1850370 | 05 آبان 1401 ساعت 18:23 | 25.6K بازدید | 18 دیدگاه

فقط یک شوت به سمت دروازه ما آمد؛

بردیف: نگرش خاصی به داوران ایرانی دارم!

سرمربی تراکتور نسبت به مردود شدن گل تیمش مقابل ملوان واکنش خاصی نشان نداد.

بردیف: نگرش خاصی به داوران ایرانی دارم!

به گزارش "ورزش سه"، قربان بردیف پس از تساوی تراکتور مقابل ملوان در نشست خبری عنوان کرد: اشتباهات رخ داده در بازی به نفع ما نبود. بازی جذابی ندیدیم، نیمه دوم فعال‌تر بودیم و به بازیکنان گفته بودم که بازی تهاجمی را در دستور کار قرار دهند، اما تلاشمان به نتیجه نرسید.

او با بیان اینکه توپ و زمین در نیمه دوم در اختیار ما بود، ابراز کرد: بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم نتیجه را حفظ کنیم، اما اشتباهاتی بود که موجب شد به پیروزی نرسیم ولی زمان همه چیز را نشان خواهد داد.

سرمربی تراکتور ادامه داد: ملوان امروز بازی تدافعی انجام داد، خطاهای زیادی در زمین گرفته می‌شد که داور می‌توانست نگیرد. امروز از عملکرد بازیکنانم رضایت نداشتم و گاها در روسیه زمانی که پیروز می‌شدیم هم از عملکرد شاگردانم رضایت نداشتم.

بردیف در خصوص مردود اعلام شدن گل تراکتور مقابل ملوان گفت: من در مورد داوری اصلا حرف نمی‌زنم، من یک نگرشی نسبت به داوران ایرانی دارم، اما هیچ موقع هیچ چیزی نمی‌گویم و نمی‌خواهم در کارشان دخالت کنم.

او در خصوص عملکرد مهدی حقیقت، دروازه‌بان دوم تراکتور مقابل ملوان ابراز کرد: تنها یک شوت به سمت دروازه ما زده شد و این بازیکن زیاد در جریان بازی نبود.

سرمربی تراکتور در خصوص برنامه تیمش برای تعطیلات لیگ برتر، عنوان کرد: ما دو هفته در ترکیه اردو برگزار خواهیم کرد و سپس ۵ روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم؛ در ادامه اردوی دیگری در امارات برپا می‌کنیم.

بردیف با بیان اینکه کاوه رضایی خوب بازی کرد، توضیح داد: به دلیل مصدومیتی که این بازیکن داشت، نخواستم از او ۹۰ دقیقه استفاده کنم.

او در خصوص عملکرد خط دفاعی تیمش، اظهار کرد: امروز فقط یک اشتباه در خط دفاعی داشتیم. ملوان اکثر مواقع در مرکز زمین بود و یا در زمین خودش. ما پله به پله پیش می‌رویم و در مجموع از عملکرد تراکتور در ۱۱ هفته رضایت دارم. مهم نیست با چند دفاع بازی کنیم، مهم این است که جریان بازی به چه شکلی باشد.

دیدگاه‌ها