کد خبر : 1852223 | 15 آبان 1401 ساعت 23:12 | 10.4K بازدید | 8 دیدگاه

کونته: آلیسون بهترین بازیکن لیورپول بود

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از شکست 2-1 مقابل لیورپول در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کونته: آلیسون بهترین بازیکن لیورپول بود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب در یک بازی خانگی مقابل لیورپول شکست خورد تا آنتونیو کونته را در دقایق پایانی در اوج عصبانیت ببینیم.

کونته که از عملکرد شاگردانش راضی نبود در دقایق پایانی مسابقه با نیمکت لیورپول و یکی از دستیاران یورگن کلوپ درگیری پیدا کرد و به همین دلیل از داور کارت زرد دریافت کرد.

سرمربی ایتالیایی تاتنهام در پایان این مسابقه در یک کنفرانس خبری حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد.

1760314

عملکرد تاتنهام در این مسابقه
قبل از اینکه شروع کنیم اجازه بدهید به سوالی که احتمالا خواهید پرسید جواب بدهم: ما خوب بازی کردیم؟ این سوال مهم است. من باید از عملکرد تیمم راضی باشم چرا که وظیفه من نگاه کردن به کل مسابقه است.

اشتباه اریک دایر روی گل دوم لیورپول
نیمه اول نیمه خوبی بود. بله می‌دانم که در این نیمه 2-0 عقب افتادیم ولی روحیه ما و فشاری که از مقابل دروازه لیورپول به آنها وارد می‌کردیم نکات خوبی بود. همین فشار اتفاقا باعث شد گل دوم را دریافت کنیم. این ریسکی است که مدافعین در این شرایط با آن مواجه هستند. و اریک دایر به نظرم بدشانس بود.

1760315

چرا کونته از عملکرد تیمش در نیمه اول راضی است؟
ما در نیمه اول هم فرصت گلزنی خلق کردیم و هم توپ را به تیر دروازه زدیم. یک گل صد در صد را از دست دادیم و هدف‌‌مان به دردسر انداختن لیورپول بود. این را به شما می‌گویم که بین دو نیمه کوچکترین حرف منفی‌ای به بازیکنان نزدم. گفتم باید همینطور ادامه بدهیم.

آلیسون بهترین بازیکن لیورپول
به بازیکنان گفته بودم باید در نیمه دوم همانطور بازی کنیم که در نیمه اول بازی کرده بودیم. در این نیمه هم تیر دروازه را به لرزه درآوردیم و گل زدیم. آلیسون به نظرم بهترین بازیکن لیورپول بود. نتیجه بازی خیلی ناراحت‌کننده است. با اینکه بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتیم نشان دادیم که می‌توانیم خوب فوتبال کنیم و پا به پای تیمی مثل لیورپول حرکت کنیم.

دیدگاه‌ها