کد خبر : 1852279 | 16 آبان 1401 ساعت 10:58 | 9.1K بازدید | 4 دیدگاه

برای بررسی شرایط آرائوخو؛ سرمربی اروگوئه در بارسلونا

دیه‌گو آلونسو، سرمربی تیم ملی اروگوئه، برای بررسی شرایط رونالد آرائوخو به اسپانیا سفر کرده است.

برای بررسی شرایط آرائوخو؛ سرمربی اروگوئه در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آرائوخو در ثانیه‌های ابتدایی بازی دوستانه برابر تیم ملی ایران دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت، این اتفاق باعث شد که شانس او برای حضور در جام جهانی 2022 قطر با تردیدهای جدی روبرو شود. 
انجام عمل جراحی باعث می‌شد که شانس او برای حضور در قطر بیش از پیش کاهش پیدا کند اما در بلندمدت برای او بسیار بهتر بود و در نهایت، این بازیکن تصمیم گرفت که این ریسک را بپذیرد تا در آینده با مشکلات بیشتری مواجه نشود. 
او روند درمانش را تحت نظر تیم پزشکی بارسلونا شروع کرده است و پیش از این گفته شده بود که ژاوی به او اجازه داده است که برای بهبود شرایط روحی‌اش زودتر از موعد مقرر به اردوی تیم ملی اروگوئه اضافه شود. 

1748107

حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت خبر داده است که با توجه به اهمیت بسیار زیاد این بازیکن برای تیم ملی اروگوئه، سرمربی این تیم تصمیم گرفته است که در فاصله چند روز تا اعلام فهرست 26 نفره نهایی این تیم برای حضور در جام جهانی شخصا به بارسلونا سفر کند تا با شرایط این بازیکن از نزدیک آشنا شود و در جریان روند درمان او قرار بگیرد. 
گفته می‌شود که آلونسو قرار است جلسه‌ای را با آرائوخو و پزشکان بارسا برگزار کند تا تصمیم نهایی را درباره دعوت کردن یا نکردن او به تیم ملی برای حضور در جام جهانی و این که تا چه حد می‌تواند در این رقابت‌ها روی او حساب کند بگیرد. 
گفته می‌شود آرائوخو تمام تلاشش را به کار گرفته تا بتواند هرچه زودتر این روند درمانی را طی کند و به همراه تیم ملی کشورش در جام جهانی 2022 قطر حضور داشته باشد. 
 

دیدگاه‌ها