کد خبر : 1854341 | 28 آبان 1401 ساعت 20:53 | 4.6K بازدید | 3 دیدگاه

مارتینز: استعداد و تجربه هازارد برای ما مهم است

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، می‌گوید نگران نبودن ریتم کافی در بازی ادن هازارد نیست.

مارتینز: استعداد و تجربه هازارد برای ما مهم است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک آماده است تا با حضور تمامی ستارگانش در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف کانادا برود. 
هازارد با وجود تمامی مشکلاتی که در چند فصل اخیر در رئال مادرید داشته، بار دیگر از سوی مارتینز به این تیم دعوت شده تا مشخص شود که سرمربی بلژیک به شکل خاصی به او باور دارد. 
در حقیقت، این بازیکن معمولا نمایش قابل قبولی را نیز در تیم ملی کشورش ارائه می‌دهد. هرچند در چند روز گذشته و پس از انتشار تصاویر مربوط به این بازیکن در اردوی پیش از آغاز جام جهانی انتقادهای بسیاری از او صورت گرفته است. 
به نظر می‌رسد که هازارد بار دیگر دچار اضافه وزن شده است و این موضوع در آستانه جام جهانی اصلا به مذاق هواداران این تیم خوش نیامده است اما سرمربی بلژیک چندان با آنها موافق نیست. 

1765439


مارتینز درباره دلیلش برای دعوت از هازارد و حسابی که روی این بازیکن باز می‌کند گفت:« ما ادن هازارد را دنبال نمی‌کنیم تا ببینیم که آیا ریتم بازی درستی دارد یا از فشار کافی در زمین برخوردار است یا خیر. ما روی استعداد و تجربه او تمرکز داریم. ما با ادن تیم بهتری هستیم.»
بلژیک در جام جهانی 2018 روسیه تا نیمه نهایی پیش رفت اما برابر فرانسه شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند و امیدوار است که امسال هم بتواند حضور موفقی در جام جهانی داشته باشد. 
 

دیدگاه‌ها