کد خبر : 1857598 | 14 آذر 1401 ساعت 22:25 | 9K بازدید | 9 دیدگاه

موریاسو: بازیکنان ژاپن آینده فوتبال ما را نشان دادند

هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن، بعد از شکست تیمش مقابل کرواسی در ضربات پنالتی از بازیکنان ژاپنی تمجید کرد و گفت آنها آینده فوتبال ژاپن را به دنیا نشان دادند.

موریاسو: بازیکنان ژاپن آینده فوتبال ما را نشان دادند

به گزارش "ورزش سه"، ژاپن که به عنوان یکی از شگفتی‌سازهای جام جهانی 2022 قطر در گروه مرگ این تورنمنت، گروهی که آلمان و اسپانیا در آن حضور داشتند، به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شده بود در این مرحله نتوانست از سد کرواسی عبور کند.

ژاپنی‌ها که در مرحله گروهی هم آلمان و هم اسپانیا را شکست داده بودند امشب در مقابل کرواسی در وقت‌های قانونی به تساوی 1-1 رسیدند ولی در ضربات پنالتی با درخشش سنگربان کرواسی 3-1 در این ضربات و در کل 4-2 شکست خوردند و نتوانستند به مرحله یک چهارم نهایی برسند.

1775937

سرمربی ژاپن در پایان بازی در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت:

ستایش از ملی‌پوشان ژاپنی
بازیکنان ژاپن ذهنیتی داشتند که از هیچکس نباید ترسید. آنها مطمئن بودند که در هر سطحی می‌توانند با هر تیم و هر ستاره‌ای از موضع برابر رقابت کنند. بازیکنان ما آینده ژاپن را به دنیا نشان دادند. شروع عصری جدید.

هم آلمان را بردیم و هم اسپانیا را
ما هم آلمان را بردیم و هم اسپانیا را. دو تیمی که قهرمان دنیا شده بودند. اگر ذهنیت‌مان همین باشد و به جای در جا زدن دائما به فکر پیشرفت باشیم آینده ما مسلما روشن خواهد بود.

ژاپن بالاخره از مراحل حذفی جام جهانی عبور خواهد کرد
بازیکنان ژاپن در این بازی و در این تورنمنت از جان و دل مایه گذاشتند. دوباره نتوانستیم از سد مرحله حذفی عبور کنیم ولی بازیکنانم نشان دادند عصر جدیدی آغاز شده است. اگر فوتبال ژاپن به همین شکل ادامه بدهد شک ندارم که در آینده تیم ملی ما از این سد هم عبور خواهد کرد.

دیدگاه‌ها