کد خبر : 1857687 | 15 آذر 1401 ساعت 17:10 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی کادر فنی بارسلونا از حذف اروگوئه!

رونالد آرائوخو دیروز به تمرین بارسلونا برگشت و مشخص شد که او هنوز به سه هفته دیگر ریکاوری برای رسیدن به فرم گذشته خود نیاز دارد.

خوشحالی کادر فنی بارسلونا از حذف اروگوئه!

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو پس از نزدیک به یک ماه حضور در اردوی اروگوئه و کار زیر نظر فیزیوتراپ های تیم ملی کشورش، از روز گذشته به تمرین بارسا اضافه شد. اروگوئه با بدشانسی محض نتوانست به یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کند و در دور گروهی حذف شد. در بارسلونا به شدت نگران وضعیت آرائوخو بودند چرا که به نظر می رسید کادر فنی اروگوئه قصد داشت در صورت رسیدن به یک هشتم نهایی از این مدافع مصدوم استفاده کند.

1776219

دو پزشک بارسلونا در اردوی اروگوئه حضور داشتند و به دقت روند بهبودی آرائوخو را زیر نظر گرفته بودند و اعتقاد داشتند که او هنوز در شرایطی نیست که به میدان برود. با حذف اروگوئه بارسلونا نیز نفس راحتی کشید. طبق ادعای آاس، قرار است امروز تست جدیدی از آرائوخو گرفته شود اما پزشکان بارسا روز گذشته به ژاوی گفتند که این بازیکن هنوز در شرایط بازی نیست و به سه هفته تمرین و فیزیوتراپی بیشتر نیاز دارد. او حتی شاید در بازی 31 دسامبر برابر اسپانیول نیز به میدان نرود و ژاوی به او فرصت بیشتری برای ریکاوری بدهد.

1776220

دیدگاه‌ها