کد خبر : 1860229 | 29 آذر 1401 ساعت 08:30 | 23.5K بازدید | 4 دیدگاه

این استقبال کم از استقبال 4 سال قبل نداشت

دلداری ده هزار نفری به بازنده فینال در نیمه شب پاریس

فرانسوی ها در بدو ورود به شهر پاریس با یک استقبال کم نظیر مواجه شدند.

دلداری ده هزار نفری به بازنده فینال در نیمه شب پاریس

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد جام جهانی 2022 شد و با کسب مقام  نایب قهرمانی، این مسابقات را به پایان رساند. این تیم در فینالی هیجان انگیز مقابل آرژانتین به تساوی سه بر سه دست یافت و با قبول شکست در ضربات پنالتی از تکرار قهرمانی دوره قبل بازماند. شاگردان دشان 24 ساعت بعد از این دیدار، قطر را به مقصد فرانسه ترک کرده و در هنگام ورود با استقبالی قابل توجه مواجه شدند.

فرانسوی ها بعد از ورود به فرودگاه شارل دوگل پاریس بلافاصله راهی میدان کنکورد این شهر شدند؛ جایی که هزاران هوادار انتظار آنها را می کشیدند. آنها با اتوبوس خود را به محل یاد شده رسانده و وارد هتل لوکس دو کریون شدند.

بیش از ده هزار نفر در پایتخت فرانسه گرد هم آمده بودند تا استقبالی در خور شان تیمی انجام دهند که طی دو دوره جام جهانی یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی کسب کرده بود. در آخرین دقایق روز دوشنبه بازیکنان در بالکن هتل تاریخی شهر پاریس حضور یافتند تا جمعیت حاضر به وجد آمده و یک صدا آنها را تشویق کنند.

1783140

در میان بازیکنان تیم ملی فرانسه، کیلیان امباپه به خاطر درخشش چشمگیرش در دیدار پایانی به شدت مورد تشویق قرار گرفت. برای زنده کردن خاطره‌ای که مربوط به سال 2016 و بعد از جام ملت‌ها می شد، ژیرو و گریزمان شروع به دست زدن همراه با ده هزار نفر شدند. همراهی حاضرین با این دو، جوی رویایی در نیمه شب پاریس به وجود آورده بود تا خروس ها کمی از غم شکست در فینال را فراموش کنند.

اعضای تیم ملی فرانسه بعد از 18 دقیقه حضور در جمع هوادارانی که ساعت‌ها برای دیدنشان صبر کرده بودند، بالکن هتل را ترک کردند. مارکوس تورام آخرین نفری بود که بعد از ترک محل توسط بازیکنان، دوباره به بالکن برگشته و برای حاضرین دست تکان داد و این پایان یک استقبال گرم از بازنده سربلند فینال جام جهانی 2022 در شهر پاریس بود.

دیدگاه‌ها