کد خبر : 1873482 | 11 اسفند 1401 ساعت 18:30 | 13.4K بازدید | 26 دیدگاه

گزارش مارکا

نبرد وینیسیوس-آرائوخو: قسمت سوم

یکی از تعیین‌کننده‌ترین دوئل‌های ال‌کلاسیکوی امشب را بین وینیسیوس و رونالد آرائوخو شاهد خواهیم بود.

نبرد وینیسیوس-آرائوخو: قسمت سوم

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکو جذاب‌ترین بازی فوتبال دنیاست و در این جدال دیدنی بدون شک تماشای دوئل وینیسیوس و رونالد آرائوخو جالب توجه خواهد بود. وینی می‌خواهد انتقام فینال سوپرجام را بگیرد و مدافع اروگوئه‌ای بارسا بار دیگر به سمت راست خط دفاعی برمی‌گردد تا دنیا را برای وینی تیره و تار کند. بارسا در غیاب سه مهره کلیدی خود، روبرت لواندوفسکی، پدری و عثمان دمبله برای نتیجه گرفتن در زمین دشمن ابدی چشم به درخشش مدافعان خود دارد و برای این مهم، رونالد آرائوخو مهره‌ای قابل اطمینان است. آرائوخو معتقد است در بهترین فرم فوتبالی خود قرار دارد و هواداران بارسا می‌توانند امشب به او امید داشته باشند. در سوی دیگر نیز به همان اندازه هواداران رئال خوشبین به درخشش وینیسیوس هستند. ستاره‌ای که اخیرا از سوی آنچلوتی به عنوان تعیین‌کننده‌ترین بازیکن دنیا یاد شد.

1807610

وقتی از آنچلوتی سوال شد که وابستگی به وینیسیوس مشکل‌ساز نخواهد شد، او پاسخ داد که این از نظر او یک معضل نیست و نشان می‌دهد وینیسیوس چقدر پیشرفت کرده است: «وینی در اغلب بازی‌ها ورق را برای ما برمی‌گرداند و باعث پیروزی ما می‌شود. خوشحالم که شرایط وینی به گونه‌ای شده که تیم را به خودش وابسته می‌کند.»

مربی ایتالیایی تایید کرد که وینی با وجود رفتن آرائوخو به دفاع راست، همچنان به عنوان بال چپ بازی خواهد کرد. او ممکن است کاماوینگا را نیز به دفاع چپ بببرد تا کار برای بارسلونا پیچیده‌تر شود. غیبت دمبله یعنی تضعیف قدرت بارسلونا در سمت راست و به این ترتیب کارلتو می‌تواند کاماوینگا را به جای ناچو به سمت چپ ببرد تا زوج او و وینیسیوس به آزاری دائمی برای آرائوخو تبدیل شوند. وینی و کاماوینگا هر دو سرعتی هستند و مدافعان بارسا را سردرگم خواهند کرد.

1807609

 آرائوخو در چهار ال‌کلاسیکو به میدان رفته و در دوتایش مدافع راست بوده است (یک برد برای بارسا و یک برد برای رئال). او در ال‌کلاسیکوی برگشت فصل قبل که بارسا 0-4 برد، مدافع راست بود، ولی در فینال سوپرجام در پست خودش بازی کرد و ژول کُنده به سمت راست رفت. ژاوی قصد دارد امشب آرائوخو را مامور مهار مستقیم وینی کند. قسمت سوم این دوئل را چه کسی می‌برد؟

دیدگاه‌ها