کد خبر : 1873677 | 12 اسفند 1401 ساعت 23:35 | 110.7K بازدید | 76 دیدگاه

از ناامیدی مطلق به پیروزی پرگل و صدرنشینی

قهرمان نه، رونالدو امشب فقط ستاره بود!

النصر در یک بازی باورنکردنی و فوق العاده هیجان انگیز، با نتیجه سه بر یک از سد الباطن عبور کرد.

 قهرمان نه، رونالدو امشب فقط ستاره بود!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران حاضر در مرسول پارک که 90+3 دقیقه از عملکرد تیمشان ناامید بودند و بازی را برابر تیم قعرنشین لیگ به طرز عجیبی واگذار کرده بودند، به شکل معجزه آسیایی و در وقت‌های تلف شده شاهد یک پیروزی باورنکردنی بودند.

الباطن در همان دقیقه 17 شوک اول را به میزبان وارد کرد. ارسال آندره بوکیا با ضربه سر رنزو لوپز به گل اول بازی تبدیل شد که داور ابتدا خطای مهاجم میهمان را اعلام کرد و پس از بازبینی صحنه توسط VAR، او حکم به درستی گل مهاجم اروگوئه ای داد تا الباطن در زمین حریف پیش بیفتد.

1807999

رونالدو در چند مرحله می توانست این گل را جبران کند که مهمترین آنها در دقیقه 34 بود که فوق ستاره پرتغالی پس از عبور از گلر حریف، توپ را به سمت دروازه خالی شلیک کرد ولی سرعت کم شوت او باعث شد تا عبدالله یوسف بازیکن الباطن با تکلی به موقع، توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

این گل تا دقیقه 90 پابرجا ماند و تیم قعرنشین الباطن که از هجده بازی قبلی صاحب یک پیروزی و چهارده شکست بود و تنها 6 امتیاز داشت، در آستانه خلق یک شگفتی بود ولی زمانی‌که داور چهارم تابلوی اعلام وقت های تلف شده را بالا برد و عدد 12 را نشان داد، زدراکو لوگاروسیچ سرمربی الباطن به خوبی می دانست که چه بلایی در انتظار او و تیمش است و در اعتراض به این مسئله، شروع به دست زدن کرد.

1807997

حملات النصر سرانجام در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نتیجه داد. ارسال دیدنی گوستاوو از سمت راست، با عبور از تمامی بازیکنان دو تیم، به عبدالرحمن غریب رسید و او با قرار از پشت خط دفاعی حریف، با یک شوت تک ضرب، دروازه الباطن را گشود تا کار به تساوی کشیده شود.

النصر که قصد نداشت برابر تیم قعرنشین لیگ امتیاز از دست داد، حملات خود برای رسیدن به گل دوم را از سر گرفت. در دقیقه 102 و دوازدهمین دقیقه از وقت‌های تلف شد، ارسال عبدالرحمن غریب با تأثیرگذاری عبدالله مادو در دهانه دروازه به محمد آل فتیل رسید و او نیز با یک شوت پای چپ، دروازه میهمان را برای بار دوم باز کرد تا مرسول پارک غرق در شادی شود.

1807998

در شرایطی که تمامی توجهات به رونالدو دوخته شده بود، اما گل سوم را باز هم یک بازیکن دیگر به ثمر رساند تا کامبک رویایی النصر در وقت‌های تلف شده، شیرین تر شود. در دقیقه 104 و روی یک ضد حمله، عبدالرحمن غریب، ستاره النصر در بازی امشب، با یک پاس دیدنی به سمت راست، محمد مران را در موقعیت شوت زنی قرار داد که این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، گل سوم را به ثمر رساند تا پیروزی النصر تکمیل می شود.

با کسب این سه امتیاز هیجان انگیز که در وقت‌های تلف شده به دست آمد، النصر تعداد امتیازات خود را به عدد 46 رساند و صدر جدول را از الاتحاد پس گرفت.

1808000

دیدگاه‌ها