کد خبر : 1893881 | 13 اسفند 1401 ساعت 22:25 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

کایسری اسپور مقابل فنرباغچه کم آورد؛

پایان یکه‌تازی یاران حسینی و علی کریمی

یکی از دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در جریان دیدار با فنرباغچه به میدان رفت.

پایان یکه‌تازی یاران حسینی و علی کریمی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم سوپر لیگ ترکیه، تیم کایسری اسپور که علی کریمی را مثل دیدارهای قبل در ترکیب و خط میانی داشت و سید مجید حسینی را در فهرست نفرات خود نمی‌دید، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم کادیر هاس به مصاف تیم رده دومی فنرباغچه رفت.

یاران حسینی و کریمی پس از روند خوبی که در سه دیدار اخیرشان داشتند و سه پیروزی پیاپی در لیگ ترکیه مقابل استانبول اسپور، باشاک‌شهیر و گیرسون اسپور، در رقابت دشوار امشب برابر فنرباغچه نتوانستند صاحب امتیاز شوند و در دیداری نزدیک شکست خوردند.

تیم کایسری اسپور همانند مسابقه رفت که مقابل فنرباغچه شکست خورده بود، امشب هم با نتیجه دو بر یک در بازی خانگی برابر این تیم مغلوب شد تا ۳۵ امتیازی و در رتبه هفتم جدول سوپر لیگ ترکیه بماند.

1828405

علی کریمی، ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور که در سه مسابقه اخیرشان حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت، در دیدار امشب هم برابر فنرباغچه تا پایان در زمین بود و شانزدهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام داد.

سیدمجید حسینی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که پیش از این ۱۸ بازی در سوپر لیگ ترکیه انجام داده و در دیدار هفته گذشته ششمین کارت زرد خود را گرفته بود، امشب در فهرست مسابقه با فنرباغچه حضور نداشت.

دیدگاه‌ها