کد خبر : 1895752 | 23 اسفند 1401 ساعت 15:15 | 73.1K بازدید | 30 دیدگاه

دنی سبایوس:

با تماس پرز، رئال را به بارسا ترجیح دادم

دنی سبایوس در مصاحبه با کادنا سر توضیح داد که چگونه در سال 2017 پیشنهاد رئال را قبول کرد و به بارسا پاسخ منفی داد.

با تماس پرز، رئال را به بارسا ترجیح دادم

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس در سال 2017 از بتیس به رئال مادرید پیوست، ولی نتوانست زیر نظر زیدان ارزش‌هایش را اثبات کند. او پس از مقطعی حضور قرضی در آرسنال، از فصل گذشته به رئال برگشت و یک دوره مصدومیتی طولانی را نیز پشت سر گذاشت. سبایوس در فینال لیگ قهرمانان و در اواخر بازی وارد زمین شد و عالی کار کرد تا کارلو آنچلوتی خواهان ماندنی شدن او شود.

1795841

سبایوس در فصل جاری متحول شده و بیشتر از همیشه در ترکیب رئال قرار می‌گیرد. او البته حالا جای خود را نیز در ترکیب ثابت رئال پیدا کرده است و گفته می‌شود باشگاه متقاعد شده به او پیشنهاد تمدید بدهد.

سبایوس در مورد چگونگی پیوستنش به رئال مادرید گفت: «هم از رئال پیشنهاد داشتم و هم از بارسلونا. طبعا انتخاب برای من سخت بود ولی تماس فلورنتینو پرز در انتخاب نهایی من کلیدی بود. هیچ بازیکنی نمی‌تواند به فلورنتینو پرز و رئال پاسخ منفی بدهد. پرز به من گفت می‌توانم آینده خط میانی رئال مادرید باشم و اینکه با همه وجود من را برای رئال می‌خواهد. تماس که به اتمام رسید، به پدر و مادرم گفتم، فردا به مادرید می‌رویم و قرارداد را امضا می‌کنیم.»

1793398

سبایوس در مورد تمدید قرارداد گفت: «دوست دارم در رئال بمانم و در فصل جاری بیشتر از قبل نیز بازی کرده‌ام اما نمی‌خواهم به هر قیمتی بمانم. نه اینکه تصور کنید به دنبال دستمزد بالا باشم، منظورم این است که باید ثابت کنم لایق ادامه حضور در رئال هستم. باید مدیران باشگاه را متقاعد کنم که می‌توانم ستاره رئال باشم.»

دیدگاه‌ها