کد خبر : 1897306 | 04 فروردين 1402 ساعت 16:39 | 32.5K بازدید | 8 دیدگاه

ژاپن 1 - اروگوئه 1

توقف سامورایی مقابل شکست خورده ایران!

شاگردان هاجیمه موریاسو در دیداری خانگی مقابل اروگوئه به تساوی یک بر یک رسیدند.

توقف سامورایی مقابل شکست خورده ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی بعد از جام جهانی، استادیوم ملی و تازه‌ساخت ژاپن میزبان بازی دوستانه بین شاگردان هاجیمه موریاسو و اروگوئه بود. این بازی در حالی برگزار می‌شد که اروگوئه چند روز بعد باید در کشور همسایه به مصاف کره‌جنوبی برود.

1835132

بازی با حملات نماینده آمریکای جنوبی آغاز شد و آنها موفق شدند در دقیقه 38 با ضربه فدریکو والورده به گل برسند. ضربه نخست والورده به تیرک سمت راست خورد اما فده در ریباند توانست توپ را به گوشه سمت چپ دروازه بفرستد و تیمش را از حریف پیش بیاندازد.

1835133

نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم و دقیقه 65 خطای مانوئل اوگارته روی ایتو باعث شد تا داور در سوت خود بدمد و به سود ژاپن پنالتی بگیرد تا این تیم در موقعیت گلزنی و بازگشت به بازی قرار بگیرد.

با این حال داور بازی پس از بازبینی صحنه، پنالتی را برگرداند تا ژاپن همچنان از حریف عقب باشد. بازیکنان ژاپن و هواداران این تیم به شدت مشغول اعتراض شدند اما او از تصمیم خود عقب برنگشت.

1835135

ده دقیقه بعد، ژاپن سرانجام با ضربه تاکوما نیشیمورا به گل رسید و با همین گل بازی را به تساوی کشید تا بازی با نتیجه تساوی 1-1 به پایان برسد.

این بازی در حالی با نتیجه مساوی به پایان رسید که تیم ایران موفق شده بود پیش از جام جهانی با نتیجه 1-0 اروگوئه را شکست دهد.

دیدگاه‌ها