کد خبر : 1898570 | 12 فروردين 1402 ساعت 17:30 | 11.8K بازدید | 1 دیدگاه

زاهدی دوباره پوشکاش را نجات داد؛

کار تکراری شهاب، تعویض و گلزنی (ویدئو)

مهاجم ایرانی پوشکاش در حضور تعویضی مقابل کیشواردا موفق به گلزنی شد.

کار تکراری شهاب، تعویض و گلزنی (ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی در آخرین مسابقه پوشکاش آکادمی مقابل اویپست که به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شده بود، توانست نمایش موثری داشته باشد و گلزنی کند که امروز هم در دیدار برابر تیم کیشواردا همین کار را انجام داد و در شرایطی تیمش با دو گل عقب افتاده بود، شروع کننده کامبک تیمش شد.

تیم فوتبال پوشکاش از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (به وقت ایران) و در حالی که شهاب زاهدی را مثل دیدارهای قبل در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، در ورزشگاه وارکرت مقابل تیم رده ششمی کیشواردا قرار گرفت و یکی از بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر مجارستان را برگزار کرد.

تیم کیشواردا تا دقیقه ۶۱ موفق شد دو بار گلزنی کند که ثانیه‌هایی پس از آن، شهاب زاهدی به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و در خط حمله پوشکاش قرار گرفت که ورودش به بازی، سرنوشت آنها را تغییر داد.

1729163

شهاب زاهدی که انگیزه زیادی برای درخشش دوباره در حضور تعویضی در پوشکاش داشت، توانست در دقیقه ۷۸ پس از فشار روی گلر حریف که منجر به اشتباه او در دفع توپ شد، روی یک پاس در عمق و ضربه بغل پای چپ، گل اول تیمش را به ثمر رساند و دروازه کیشواردا را باز کند.

پوشکاش که پس از گلزنی شهاب زاهدی بازی هجومی خود را ادامه داده بود، در دقیقه ۸۴ با بازی مستقیم و اشتباه مدافع کیشواردا صاحب یک ضربه پنالتی شد که آرتم فاووروف این موقعیت را تبدیل به گل کرد و کار را به تساوی کشید.

در نهایت تیم پوشکاش در روز گلزنی زاهدی توانست به تساوی دو بر دو بیرون از خانه مقابل تیم کیشواردا دست پیدا کند تا ۳۷ امتیازی شود و در رتبه سوم جدول لیگ برتر مجارستان بماند.

مهاجم ایرانی پوشکاش در روز گلزنی و دریافت اخطار مقابل تیم کیشواردا، توانست در بیست و دومین بازی فصل خود در لیگ برتر مجارستان، هفتمین گل خود را به ثمر رساند و در رده پنجم جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها قرار بگیرد.

ویدئو: 276534

دیدگاه‌ها