کد خبر : 1934329 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 17:21 | 25K بازدید | 8 دیدگاه

خدابنده‌لو رفت، بایناما آمد؛

این ۱۱ نفر به دنبال حذف پرسپولیس!

نفرات اصلی گل‌گهر در دیدار مقابل پرسپولیس مشخص شدند.

این ۱۱ نفر به دنبال حذف پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان قبل از جدال حساس لیگ برتری مقابل پرسپولیس که باید در هفته بیست و نُهم برگزار کند و در سرنوشت تیم قهرمان سرنوشت‌ساز خواهد بود، امروز هم در یک رقابت مهم در جام حذفی به مصاف سرخ‌پوشان می‌رود و امید زیادی دارد به یک برد مهم در ورزشگاه آزادی برسد.

شاگردان سعید الهویی که در دو دیدار اخیرشان مقابل فولاد خوزستان و هوادار به تساوی رسیدند، در حالی از ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی، مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی را مقابل پرسپولیس برگزار می‌کنند که فقط به دنبال برتری هستند.

1869105
 

محسن فروزان مثل همیشه دروازه‌بان گل‌گهر است و می‌خواهد به روند خوب خود ادامه دهد و باز هم با عملکرد موثر در جام حذفی اجازه ندهد پرسپولیس به مرحله بالاتر برود.

مسیح زاهدی و آرمین سهرابیان برای دومین بازی پیاپی دوباره زوج خط دفاعی گل‌گهر را تشکیل می‌دهند که روی دست آنها مهران گلزاری و شایان مصلح به‌عنوان مدافعان کناری مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند.

علیرضا علیزاده و امین پورعلی، هافبک‌های دفاعی گل‌گهر برابر پرسپولیس هستند که جلوتر از آنها، علی‌اصغر عاشوری در میانه زمین به میدان می‌رود.

سید محمدرضا حسینی و اریک بایناما، وینگرهای راست و چپ گل‌گهر مقابل پرسپولیس خواهند بود و در خط حمله نیز رضا شکاری به میدان می‌رود و امید اصلی سیرجانی‌ها برای گلزنی در این مسابقه است.

امیر جعفری و محمد خدابنده‌لو، دو تغییر گل‌گهر سیرجان هستند که برخلاف دیدار اخیرشان مقابل هوادار، در مسابقه امروز برابر پرسپولیس در ترکیب قرار نگرفته‌اند و شایان مصلح و اریک بایناما به جای آنها بازی می‌کنند.

ترکیب گل‌گهر سیرجان در رقابت حذفی مقابل پرسپولیس به این شرح است:

محسن فروزان، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهران گلزاری، شایان مصلح، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، علی‌اصغر عاشوری، سید محمدرضا حسینی، اریک بایناما و رضا شکاری

دیدگاه‌ها