کد خبر : 1936595 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 16:48 | 8.5K بازدید | 6 دیدگاه

تعریف مورینیو از ضدحملات خطرناک تیم سردار

ژوزه مورینیو به شایعه پیوستنش به پی‌اس‌جی خندید و گفت، بایرلورکوزن یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های اروپا در ضدحملات است.

تعریف مورینیو از ضدحملات خطرناک تیم سردار

به گزارش "ورزش سه"، آقای خاص تا سال 2024 با رم قرارداد دارد ولی در روزهای اخیر شایعه جدایی‌اش از رم و پیوستن او به پی‌اس‌جی به شدت نقل محافل بوده است. آخرین گزارش‌ها در فرانسه حاکی از این است که پاریسی‌ها با مورینیو تماس گرفته‌اند ولی آقای خاص تاکید کرد که هیچ خبری از آنها نشنیده است.

مورینیو به شوخی گفت: «اگر زنگ زده‌اند، من را پیدا نکرده‌اند.» اما مسئله مهم‌تر از شایعه پی‌اس‌جی، بازی فردای رم با لورکوزن در نیمه نهایی لیگ اروپا است. مربی لورکوزن، ژابی آلونسو است که قبلا برای مورینیو بازی می‌کرده است.

آقای خاص گفت: «ضدحملات آنها در بین بهترین‌های اروپا است. از این لحاظ خیلی خطرناک هستند. دفاع می‌کنند، منتظر می‌مانند تا حریف توپ را لو بدهد و آن وقت متوقف کردنشان سخت است. در حمله بازیکنان سریع زیادی دارند.»

1873557

پائولو دیبالا و جینی واینالدوم امروز در تمرین رم دیده شدند ولی مورینیو گفت، بعید است در ترکیب ثابت قرار بگیرند: «سخت است، اما نمی‌گویم غیرممکن است؛ ولی سخت است. نمی‌دانم چند دقیقه می‌توانند بازی کنند. فردا صبح بررسی می‌کنیم تا ببینیم قادر به بازی هستند یا نه. دارند تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا خوب شوند. ما با آنها یا بی‌آنها آماده بازی می‌شویم.»

مچ پای دیبالا در جریان باخت 3 بر یک مقابل آتالانتا در بیست و چهارم آوریل مصدوم شد و واینالدوم در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا جلوی فاینورد صدمه دید.

دیدگاه‌ها