کد خبر : 1936878 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 08:30 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان حریف ایران آقای گل می‌شود (عکس)

ستاره تیم ملی امارات در آستانه آقای گلی لیگ برتر این کشور قرار دارد.

کاپیتان حریف ایران آقای گل می‌شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی باید در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی امارات برود که کاپیتان و مهاجم سرشناس این تیم در آستانه کسب یک افتخار فردی در پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ قرار دارد.

علی مبخوت، ستاره ملی‌پوش الجزیره پس از اینکه در ۹ هفته پیاپی لیگ برتر امارات توانست ۱۱ گل به ثمر رساند، در آخرین دیدار فصل برابر اتحاد کلباء و شاگردان فرهاد مجیدی نیز توانست روند فوق‌العاده‌اش را حفظ کند و با زدن یک گل از روی نقطه پنالتی و یک پاس گل، نقش مهمی در برتری دو بر صفر تیمش داشته باشد.

1874247

کاپیتان ملی‌پوش الجزیره با گلزنی مقابل اتحاد کلباء در آخرین بازی فصل تعداد گل‌های خود در پایان هفته بیست و ششم لیگ برتر امارات را به عدد ۲۷ رساند و در حال حاضر با یک گل بیشتر نسبت به کوجی لابا، مهاجم توگویی العین در صدر جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها قرار دارد و درآستانه کسب عنوان آقای گلی است.

علی مبخوت که پیش از این هم تجربه آقای گلی در لیگ برتر امارات را داشته، امیدوار است کوجی لابا نتواند در آخرین بازی فصل العین مقابل البطائح گلزنی کند و به تعداد گل‌های او برسد و آقای گلی را از او بگیرد.

دیدگاه‌ها