کد خبر : 1942608 | 18 خرداد 1402 ساعت 01:34 | 52.2K بازدید | 32 دیدگاه

فوتبال امریکا آماده استقبال از لیونل مسی (عکس)

وب سایت رسمی MLS نیز با تایید حضور مسی در اینتر میامی، فوتبال امریکا را آماده استقبال از ستاره آرژانتینی دانست.

فوتبال امریکا آماده استقبال از لیونل مسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی بعد از کش و قوس های بسیار تصمیم خود برای انتخاب تیم فصل جدیدش را نهایی کرد. انتخاب او نه الهلال بود و نه بارسلونا؛ کاپیتان تیم ملی آرژانتین اینتر میامی را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد تا نگاه کل دنیا به MLS معطوف شود.

در شرایطی که باشگاه‌های فوتبال عربستان با بودجه های کلان در تلاش هستند تا ستاره های فوتبال دنیا را به لیگ این کشور منتقل کنند و کریستیانو رونالدو نیز این لیگ را یکی از بزرگترین لیگ های چند سال آینده می داند قطعا حضور لیونل مسی در اینتر میامی می تواند لیگ حرفه ای امریکا را هم دگرگون کند.

1884460

فوتبال امریکا همواره زیر سایه رشته هایی چون بسکتبال، هاکی روی یخ و فوتبال امریکایی بوده و حضور مقطعی ستاره هایی چون پله، بکن بائر، دیوید بکام و... تاثیری در رونق این رشته نداشته است. انتقال مسی به میامی اما می تواند خیز بلندی به سمت رشد فوتبال در امریکا باشد؛ اتفاقی که لیگ برتر فوتبال این کشور نیز طی بیانیه ای از آن استقبال کرده است.

وب سایت رسمی MLS در پیامی کوتاه این گونه به حضور مسی در میامی واکنش نشان داد: "خوشحالیم که لیونل مسی اعلام کرده که قصد دارد تابستان امسال به اینتر میامی پیوسته و در MLS بازی کند. اگرچه هنوز توافق رسمی بین طرفین انجام نشده است اما ما مشتاقانه منتظر استقبال از یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران فوتبال جهان در لیگ خودمان هستیم."

دیدگاه‌ها